Mullen România, agenție integrată de marketing și comunicare, câștigă trofeul de bronz în cadrul Lisbon International Advertising Festivals Group, în categoria film – branded content, cu „Suport pentru Suporteri”, campanie dezvoltată pentru clientul Casa Pariurilor.
Mullen este singura agenție românească premiată anul acesta la Lisbon International Advertising Festivals Group, unul dintre cele mai importante festivaluri din industrie.
„Suport pentru Suporteri” este o campanie creativă cu componentă de CSR, gândită sub forma unei platforme specializate în programe de performanță sportivă pentru fotbaliștii români. Conceptul abordează, cu umor și insight, preluate din lumea reală a suporterilor, impactul avut de stadiul fotbalului românesc asupra fanilor. O miniserie online ilustrează comic cazurile fictive ale unor suporteri a 5 echipe diferite din țară, aflați în câte o stare diferită a suferinței: negare, revoltă, negociere, depresie și resemnare – trăiri reprezentative pentru microbiștii din România. Miniseria a fost susținută și de un spot TV, de un website, precum și de multe alte surprize în social media.
Lisbon International Advertising Festivals Group se află la a opta ediție și este un festival global de creativitate în advertising, cu sediul în Portugalia, al cărui scop este de a premia cele mai bune lucrări din lume, dar și cele mai bune lucrări din fiecare regiune.
Echipele care au creat campania:
Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Dirctor), Mario Francisco (Senior Art Director), Alina Georgescu (Art Director), George Liloiu (Senior Art Director), Andrei Ropotă (Senior Copywritter), Valentin Ionescu (Graphic Designer), Anca Iuhas (Head of Strategy), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Senior Account Manager), Cristi Lupu (Senior Account Executive).
Casa Pariurilor: Alexandru Banu (Brand Manager).
Fortuna Entertainment Group (FEG) este operatorul lider de pariuri și jocuri de noroc multichannel din Europa Centrală și de Est. Cu o activitate începută în Republica Cehă, datorită pasiunii și specializării, a devenit un operator foarte important la nivel internațional. În prezent, operează pe piețele Slovaciei, Poloniei, României și Croației. Cu peste 6.000 de angajați, FEG este cel mai mare operator de pariuri și jocuri de noroc din Europa Centrală și de Est, având mai mult de 30 de ani de experiență. În România, FEG operează sub două mărci: „Casa Pariurilor” și „Fortuna” în peste 1.550 de agenți de pariuri răspândite în țară, având peste 3.200 de angajați. Succesul nu limitează însă ambițiile viitoare. Prin urmare, viziunea FEG este să continue să crească și să devină cel mai mare operator licențiat de pariuri și jocuri de noroc multi-canal din Europa, cu cele mai de încredere și interesante branduri.
De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
Mullen România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.