Am răspuns provocării de a transforma curățenia într-o activitate plăcută și, alături de o echipă super curajoasă din partea FATER Italia, am încetat să mai facem curat și am început să facem ACE!
Pentru că o gamă de produse care e atât de ușor de folosit transformă chinul curățeniei în ceva peste care poți trece rapid ca să te poți ocupa de lucrurile cu adevărat importante: experimente culinare făcute cu drag și fără emoții în The Chef, joacă fără limite cu patrupedul familiei în Dog Play sau cu cei mici în Pirates Ship.
"Facem ACE" este o platformă de comunicare deosebit de ofertantă pentru un brand-umbrelă, care are un protofoliu extins de produse ce pot da cu adevărat o nouă definiție curățeniei hainelor și a casei. Astfel, cu puțină imaginație și curaj, am ajuns să facem Ace din baie sau bucătărie și până în raftul rufelor colorate, la temperatura potrivită și cu produse cu o formulă inovatoare și ușor de folosit, in casele din Romania, Polonia si Portugalia.
Din partea TheNEW, de noua poziționare strategică e vinovată Loredana Andrei - Senior Planner, de așezare în pagină s-a ocupat Patricia Suliman - senior art director, la litere a stat Maia Ștefănescu - senior copywriter, de îndrumare creativă Claudiu Dobriță – creative partner și de soarta intregului proiect Raluca Gheorghe – senior account director.
Alături de echipa DiUD, sub regia lui Andrei Amarfoaie si de Loops Production, in regia lui Goran Mihailov, am reușit să spunem o serie de povești cât se poate de reale despre ce înseamnă să faci ACE in toată casa!