Branduri renumite fac viața de student mai frumoasă în cadrul celei de-a 12-a ediții Students’ Kit

Branduri renumite fac viața de student mai frumoasă în cadrul celei de-a 12-a ediții Students’ Kit

Students’ Kit, cea mai impresionantă campanie dedicată exclusiv studenților, revine cu o nouă ediție plină de surprize, care se bucură de susținerea Kaufland în calitate de partener principal pe zona de carieră.

50.000 studenți din toată țara au parte de un moment de relaxare și fericire, bucurându-se de cadourile din Students’ Kit, care le fac studenția mai ușoară și mai plăcută. Toți studenții sunt invitați să se înscrie și să se bucure de goodies și oportunități de angajare, dar și de cel mai tare workbook studențesc, toate parte din experiența Students’ Kit.

Anul acesta marchează a 12-a ediție Students’ Kit și începând cu luna noiembrie, echipele CV30 vor vizita universitățile partenere în cadrul celui mai mare eveniment dedicat studenților, care se bucură de gift bag-ul cu surprize de la parteneri, printre care se numără: Vichy, Pepsi, ING, Wembley, Stalinskaya, KitKat Cereal, Doritos, Oreo, Stefanini, Michelin, Knorr, Unilever, Surecheck.

Ediția de anul acesta vine cu un look nou, fresh și colorat, susținut de culoarea pantone a anului, Viva Magenta, și exprimă sentimente de bucurie, optimism, empowerment, dorința de exprimare și cheful de viață.

“Students’ Kit este una dintre inițiativele noastre de suflet. De la an la an, creștem exponențial (atât noi, cât și brandurile partenere) la nivel de engagement și brand recognition prin intermediul Students’ Kit care face ca legătura dintre studenți și companii să fie autentică și adaptată trendurilor. Ne bucurăm că ne sunt alături branduri de renume care își doresc să facă viața studenților mai ușoară și să îi ajute în primii pași în carieră, conexiunea tinerilor cu brandurile participante fiind loială și de lungă durata.”, Lavinia Vladu, Co-founder @ CV30.

Students’ Kit, ediția 2022

Students' Kit este un brand de sine stătător, un eveniment de mare amploare care le oferă brandurilor și angajatorilor expunere pe toată perioada anului universitar, având un canal direct de comunicare cu 50.000 de studenți din toată țara, printre cele 25 de universități partenere numărând-se: Universitatea Politehnica din București, Academia de Studii Economice București, Universitatea de Vest Timișoara, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Universitatea din Craiova.

Echipa CV30 ajută companiile să comunice pe înțelesul tinerilor, expertiza echipei pe targetul de studenți fiind susținută de faptul că Students’ Kit este singura campanie de acest calibru în target-ul 18-26. Fiind alături de studenți pe tot parcursul anului, prin intermediul website-ului de carieră CV30.co, dar și prin evenimente și activări speciale, CV30 este parte din viața studenților de pretutindeni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related