Oxygen și Betano România pun din nou la încercare limitele dintre real și imaginar și, chiar la granița dintre cele două, explorează universul de Casino în „Vibe-ul distracției întrece puterea imaginației”, o campanie digital-driven în care fiecare canal spune o altă parte a poveștii.
Cu inovația în tehnologie de partea lui și un univers de peste 2500 de jocuri, Betano Casino devine, cu fiecare campanie, portalul dintre lumea reală și cea fantastică.
Anul acesta, utilizatorii dau skip momentelor de așteptare și evadează în propria imaginație. Însă, oricât ar fi de creativi, Vibe-ul distracției întrece puterea imaginației, iar realitatea entertainmentului din platforma Betano Casino câștigă în fața oricărui scenariu fantastic.
Urmărește primul episod al seriei care îți pune imaginația la încercare!
O serie digitală cu multiple povești secundare construite în Social Media urmărește firul gândurilor utilizatorilor, din Olimp și până în arenele gladiatorilor, și demonstrează că, oricât de departe te poartă imaginația, ea se materializează într-un singur loc – în universul jocurilor de Casino.
Construcția scenariilor în care utilizatorii întâlnesc personajele de Casino reprezintă un blend între imaginația creativă și capacitățile inteligenției artificiale. Set-upurile digitale în care au fost filmate episoadele seriei au fost dezvoltate cu ajutorul tool-ului de AI Midjourney, în stilul deja caracteristic al brandului, cu focus pe inovație.
„Fiecare campanie dedicată sloturilor din Betano Casino reușește să transmită într-o nouă manieră o realitate mereu valabilă a platformei, pe care noi o susținem prin tehnologie, inovație și eforturi de business – aceea că, în Betano Casino, găsești mereu mii de sloturi cu care să îți alimentezi distracția. Anagajamentul nostru de a livra entertainment de calitate depășește granițele platformei și, prin storytelling și umor, această campanie construiește o poveste digital-native care este, în sine, o sursă puternică de entertainment”, a declarat Alina Savu, Marketing Specialist, Betano România.
„Campania de anul acesta a depășit nu doar Puterea Imaginației utilizatorilor, dar a pus-o la încercare și pe cea a Midjourney, dat fiind că o parte dintre decorurile fiecărui episod au fost generate cu ajutorului acestei platforme. Astfel că, din momentul în care am decis să lucrăm cu mix-ul scenografie clasică + CGI + conținut generat de AI, procesul de creație a fost unul viu, aflat într-o continuă transformare și deschis către inovație pe tot parcursul celor patru zile de filmare ale acestei campanii-serial. Sunt sigur că acesta a fost doar începutul, pentru că experiența a deschis creației o ușă către o zonă cu un potențial imens de a schimba felul în care vom dezvolta campanii pe viitor. Și mai sunt convins de faptul că platformele de genul Midjourney sau DALL-E 2 pe mâna creativilor deschiși către astfel de colaborări vor continua revoluția creativă la începutul căreia ne aflăm în acest moment”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.
De-a lungul timpului, briefurile Betano Casino au fost un loc de joacă și de experimentare pentru client și agenție, care au marcat premiere precum prima serie video din România filmată în timp real, fără post-producție.
Colaborarea dintre Oxygen și Betano a luat startul în 2016, iar de-a lungul celor șapte ani a fost punctată de o numeroase campanii, unele dintre acestea premiate în cadrul mai multor festivaluri importante.
Echipele implicate în proiect:
Echipa Betano
Roxana Dinescu, Senior Marketing Manager
Alina Savu, Marketing Specialist
Echipa Oxygen
Cosmin Baba – Creative Director
Cristiana Belodan – Brand Strategy Consultant
Silvia Dumitru – Group Creative Director
Laura Câtea – Art Director
Luca Oprina – Jr. Copywriter
Vlad Pașca – Art Director
Daniela Apostol – Traffic Manager
Dana Marinescu – Group Account Director
Bianca Gurzu – Senior ATL Account Manager
Andrei Pietroșel - AV Producer
Oana Iancu – Senior PR Account Manager
Iulia Vișinică – PR Account Executive
Echipa de producție
Casa de productie: Family Film
Regizor: Răzvan Mărculescu
DOP: George Dăscălescu
Fotografi: Adi Bulboacă, Alex Varninschi
Retouching: Cătălin Pădurețu
Videograf: Cristi Staicu
Editor: Andrei Iancu
Producator: Șerban Rogoveanu
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, Enel, Arctic, Farmec, Băneasa Shopping City, Sephora, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA și mulți alții. În 2022, Oxygen a devenit prima agenție de comunicare din România care și-a neutralizat amprenta de carbon, asumându-și trecerea într-o nouă etapă de evoluție. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate.
Kaizen Gaming este una dintre cele mai dinamice companii de GameTech la nivel global. Cu accent pe Oameni și Tehnologie, compania are obiectivul de a perfecționa constant produsele și serviciile proprii pentru a livra cea mai bună și de încredere experiență de gaming consumatorilor din întreaga lume.
Kaizen Group operează Stoiximan în Grecia și Cipru și a lansat Betano în alte 12 țări. În total, angajează peste 2.200 de specialiști de pe patru continente. Din devotament pentru consumatori, compania integrează tehnologia și datele pentru a împinge limitele entertainmentului în lumea gamingului online.
Betano este un operator de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online. Betano este prezent pe piața din România din 2016 și este un susținător constant al performanței sportive și al atleților de elită:
- Federația Română de Fotbal pentru Cupa României Betano, Universitatea Craiova și FCSB, din domeniul fotbalului;
- Asociația Sportivă Ice Swimming & Open Water/ Înot în ape înghețate & ape deschise;
- Federația Română de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri BETANO.