Agenția de comunicare Rogalski Damaschin semnează noua platformă de comunicare de brand de angajator lansată de Grupul CEZ în România, unul dintre liderii pieței de producție, distribuție și furnizare de energie din România, cu o echipă de aproape 2.000 de angajați.
„Din CEZ motive, energia vine de la oameni” pune accent pe oamenii CEZ și motivațiile acestora de a fi în cadrul grupului – motivații reflectate în execuțiile campaniei TV, outdoor și online, dar și în „Alfabetul motivelor de la A la CEZ” detaliate pe website-ul campaniei delaAlaCEZ.ro.
Campania TV „Din CEZ motive” spune poveștile reale ale unor oameni din echipa CEZ și Distribuție Oltenia din trei arii de activitate diferite: producția de energie eoliană, distribuția de energie și specialiștii care schimbă viitorul prin strategii și idei inovatoare. În cadrul celor trei execuții TV, angajații CEZ apar uniți nu doar de puterea naturii, dar și prin puterea echipei unite și a performanței acesteia. Unul dintre spoturile campaniei, filmat în Parcul Eolian CEZ de la Fântânele-Cogealac, îi are ca protagoniști chiar pe cei care au obținut primul brevet de inovație al Grupului CEZ în România pentru o soluție care permite captarea maximă a vântului.
„De ce te alături echipei CEZ? Din CEZ motive… Acesta este răspunsul nostru acelora care sunt curioși să afle cum e viața la noi, cum sunt oamenii, care sunt valorile care ne-au adus împreună și cum reușim să fim mereu cu un pas înainte, chiar și în fața provocărilor de zi cu zi. Campania spune povestea brandului prin vocile propriilor colegi, oferind credibilitate și inspirație viitorilor noștri colegi”, a declarat Angelica Răducanu, Chief People & Brand Officer, CEZ România.
„Lucrând alături de CEZ România de aproape 10 ani ne simțim și noi, de multe ori, parte din echipă. Înțelegem specificul industriei și am avut în diverse momente cheie ocazia să fim în contact cu întreaga cultură organizațională a Grupului. Am înțeles astfel că oamenii sunt mândri și motivați în primul rând de profesia pe care o au, de autenticitate și de încrederea în cei alături de care lucrează zi de zi. Iar într-o companie care prețuieste în fiecare zi energia care vine de la oameni, “din CEZ motive” este o abordare naturală și o detaliere a motivațiilor din spatele acestei energii speciale.”, Alina Damaschin, Creative Partner, Rogalski Damaschin.
Campania a fost creată de Rogalski Damaschin împreună cu echipa CEZ și produsă de StudioSet, regizor Anton Groves.
Grupul CEZ în România produce, distribuie și furnizează energie electrică pentru mai mult de 1,4 milioane de consumatori și clienți, având cel mai mare portofoliu privat de producție de energie din surse regenerabile la nivel național. Companiile care fac parte din grup sunt Distribuție Energie Oltenia, Ovidiu Development, Tomis Team, MW Team Invest, CEZ Vânzare, TMK Hydroenergy Power și CEZ România.
Cu peste 15 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai mari și performante agenții de comunicare din România, cu un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, tehnologie, banking și produse de larg consum. Agenția este membră a PROI Worldwide și a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenții din EMEA.