Rețeaua de digital advertising THINKDIGITAL anunță semnarea unui nou parteneriat strategic, cu compania GADSME.
Astfel, THINKDIGITAL le va oferi clienților și agențiilor de media din România acces exclusiv spre spațiile publicitare native și non-intruzive a încă 225 de noi jocuri, care totalizează 910.000 de playeri activi, lunar.
Rețeaua actuală includea „doar” 194 de jocuri cu cca. 1,7 milioane de playeri activi, lunar.
Conform mai multor studii, printre care cel mai recent a fost realizat anul trecut de RGDA - Asociaţia Romanian Game Developers Association, în România există circa 8 milioane de persoane care joacă un joc pe telefon, calculator ori consolă.
„O campanie curentă de native in-game advertising atinge, în medie, în jur de 150.000 de playeri activi. Prin noul parteneriat, această cifră se va mări de cel puțin 1.5 ori”, explică Andrei Jianu, AdNetwork director al companiei.
Noul parteneriat se adaugă celui anunțat în luna mai a anului trecut - când THINKDIGITAL a deschis această nouă piață, în România, prin parteneriatul similar derulat cu compania ANZU.
- Lista jocurilor disponibile acum în rețeaua THINKDIGITAL și numărul orientativ de playeri întegistrați care pot fi atinși cu mesaje publicitare non-intruzive – precum si toate detaliile tehnice necesare - poate fi obținută simplu, la cerere, via email.
„Strategia noastră e de a construi rețele exclusive de publicitate digitală de calitate. Practic, vizăm polul opus zonei de display advertising intruziv, pur cantitativ. Vom continua astfel consolidarea în zona de in-game advertising, și vom lansa în această toamnă și alte oferte exclusive, de acest tip, care se adaugă celor curente de podcasting și premium publishing”, a explicat Dragoș Stanca, acționar local majoritar și partener al rețelei THINKDIGITAL în România.
GADSME – noul partener reprezentat de THIKDIGITAL în România - este una dintre companiile globale lider în domeniul in-game advertising, focusată pe jocuri video si esports, fondată în Paris, Franța.
Un nou mediu de promovare, o industrie în creștere accelerată
În eforturile de promovare ale acestui nou mediu dedicat advertiserilor, THINKDIGITAL va susține, în acest an, și noua secțiune in-games advertising din cadrul Gaming Video Awards – competiție ajunsă la a 4-a ediție, în organizarea companiei Dăescu-Borțun-Olteanu, cu sprijinul VODAFONE și GEORGE – inovație BCR.
Premiile vor fi decernate în cadrul galei ce a fost anunțată pentru 22 noiembrie – locația urmând a fi stabilită curând.
THINKDIGITAL susține de altfel, ca parte din juriu, și Romanian Game Awards – o altă competiție a industriei, organizată de asociația RGDA.
Gala de premiere va avea loc, în acest caz, în 10 Octombrie la Teatrul “Odeon”.
RGDA reunește o mare parte din cele aproape 200 de studiouri care produc jocuri în România – companii care angajează peste 7.000 de specialiști și care generează o cifră de afaceri cumulate de peste 300 de milioane de euro anual.
THINKDIGITAL e prezentă în România de peste 15 ani și e parte din rețeaua TDG – care are peste 200 de angajați în Europa, Orientul Mijlociu și Nordul Africii.