Studiu SanoPass FIT by MedLife: 65% dintre utilizatorii de Instagram vor să fie mai Hot, în timp ce 60% dintre utilizatorii de Facebook vor să fie mai Healthy

Studiu SanoPass FIT by MedLife: 65% dintre utilizatorii de Instagram vor să fie mai Hot, în timp ce 60% dintre utilizatorii de Facebook vor să fie mai Healthy

SanoPass FIT by MedLife, liderul pieței de MedTech din România care oferă servicii integrate medicale, de wellness, prevenție dar și fitness, a derulat campania “Healthy or Hot? Why not both?”. Campania a avut și scopul derulării unui studiu corect corelat cu dilema recurentă la nivel de cultură, care segmentează consumatorii în două tabere: atunci când alegi să-ți upgradezi stilul de viață ai întotdeauna la bază un obiectiv: fie să arăți mai bine, fie pentru a te simți mai bine.

SanoPass FIT by MedLife a implementat o campanie pe o durată de aproape 3 luni cu componentă de comunicare pe canale sociale, activări prin intermediul influencerilor parteneri precum și cu investiții de bugete de media în campanii pe Meta, TikTok, Pinterest, cu scopul de a înțelege motivatorii la nivel de piață și utilizatori. Aceștia erau redirecționați pe landing page-ul hotandhealthy.sanopass.ro, unde își puteau alege echipa favorită (Hot sau Healthy) și intrau în cursa pentru premiile oferite.

Insight-urile generate în urma campaniei integrate includ următoarele concluzii:

  • La nivel de categorie, femeile acordă un interes mai mare campaniilor desfășurate de jucători la nivel de categorie, precum și un nivel de implicare mai mare în astfel de activări;
  • Obiceiurile de consum de canale sociale, precum și specificul acestora, se reflectă în rezultatele generate de aceste platforme: utilizatorii care au accesat campania din Facebook au ales opțiunea “healthy” cu o mai mare frecvență (peste 60%), în timp ce utilizatorii proveniți din Instagram au ales opțiunea “hot” cu o mai mare frecvență (peste 65%);
  • Rezultatele campaniei sunt în mare parte influențate și de categoria de vârstă a utilizatorilor, fapt care segmentează și taberele Facebook/Instagram. Publicul cu vârste cuprinse între 18-25 de ani optează preponderent pentru “Hot”, în timp ce publicul 35+ optează pentru “Healthy. Categoria de vârstă 25-35 de ani optează preponderent tot pe Healthy, fapt care arată că publicul din România este mai degrabă axat pe sănătate și nu pe aparență fizică.

"Campania a pornit de la un insight puternic la nivel de categorie, o dilemă cu care ne confruntăm de multe ori, mai ales în perioada post-pandemică: atunci când îți schimbi stilul de viață, ai întotdeauna un obiectiv - să arăți mai bine, sau să te simți mai bine.  Comunicarea în digital a fost gândită special pentru a înțelege în mod obiectiv obiceiurile de consum la nivel de categorie, precum și preferințele utilizatorilor între cele două tabere. Promovarea campaniei în mediul digital a fost atent segmentată în fiecare pas, de la mesaje și direcție vizuală diferite utilizate pentru fiecare tabără în parte și continuând cu o strategie de media personalizată, astfel încât să putem extrage perspective direct corelate cu preferințele consumatorilor.

Analizând rezultatele generate, observăm că utilizatorii de Facebook sunt direct interesați de un stil de viață sănătos, ceea ce ne arată că este necesar ca brand-urile din categorie să dezvolte conținut relevant pe acest insight, în timp ce utilizatorii de Instagram sunt mai axați pe aspectul fizic și estetică, prin urmare mixul de comunicare ar trebui segmentat corespunzător,” spune Alexandra Andrei, Head of Social Media & Communication Dare Digital. 

„La SanoPass FIT by MedLife, ne străduim să oferim servicii care îmbină în mod armonios sănătatea și stilul de viață activ. Campania 'Healthy or Hot? Why not both?' a fost un pas important în această direcție. Am fost încântați să observăm că publicul din România este mai concentrat pe sănătate decât pe aparență fizică, ceea ce corespunde perfect cu misiunea noastră. Am folosit o abordare multicanal pentru a atinge diverse segmente de audiență și am fost plăcut surprinși de insight-urile pe care le-am obținut. Acestea ne vor ajuta nu doar să ne rafinăm ofertele de servicii, ci și să educăm piața la nivel de categorie. Vom continua să inovăm și să oferim soluții care să susțină un stil de viață echilibrat, punând accent pe atât pe sănătate, cât și pe bunăstarea fizică," spune Ioana Dan, Team Leader al echipei de Marketing la SanoPass FIT by MedLife.

Pachetele complete de lifestyle din portofoliul SanoPass FIT by MedLife integrează servicii de nutriție, telemedicină, stomatologie, analize de laborator și sport, pentru a susține starea de bine a consumatorilor, la nivel holistic, suplinind astfel ambele așteptări ale consumatorilor, atât pe cea legată de sănătate cât și pe cea legată de îmbunătățirea aspectului fizic. Acestea sunt comunicate alături de ambasadorii campaniei: Diana Gutiu, medic rezident Dent Estet, Gheorghe Gică, medic primar Obstetrică-Ginecologie MedLife, Lăcrămioara Gabriela Petrescu, medic primar Cardiologie MedLife, și campionul național multiplu în culturism și nutriționistul Andrei Ivan.

 

Credits:

Echipa SanoPass FIT By MedLife
Managing Partner: Andrei Vasile
Marketing Team Leader: Ioana Dan
Network Fitness Manager: Alexandru Dinu
Chief Operating Officer: Daniel Lazăr

Echipa Dare Digital
Digital Account Manager: Iunona Bălan
Creative Directors: Dragoș Raicu & Andreea Marcu
Head of Research, Social Media & Communication: Alexandra Andrei
Art Director: Cătălina Ungureanu
Social Media Manager: Teodora Concită
Performance specialist: Florin Iacob
Head of DEV & Technology: Sorin Porumboiu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related