Competiția a fost difuzată integral de Digi Sport, iar parteneriatul s-a creionat într-o serie de acțiuni, menite să aducă Alcalia aproape de fanii tenisului, atât în cadrul celor două turnee – Concord Iași Open & BCR Iași Open - cât și la distanță, prin concursuri și prin canalele de social media ale unui line-up de "influenceri oficiali": Andreea Lodbă, Alex Grecu și Adrian Nartea.
Prezența brandului Alcalia la Iași Open a presupus atât o activare experiențială prin intermediul unui VR Booth, componente din zona BTL de branding, sampling și concursuri promo, dar și o componentă importantă de digital content, ce a asigurat vizibilitate atât brandului, cât și a evenimentului în social media prin engagementul celor prezenți la turneu.
Timp de 2 săptămâni, Andreea Lodbă, ieșeancă și "influencer oficial" al turneului, a realizat o serie de episoade de tip "behind the scenes" prin care a luat pulsul evenimentelor și a transmis comunității ultimele noutăți de la campionat. Andreea a creat conținut zilnic, atât pentru propriile canale, cât și pentru canalele Alcalia, și a reușit să obțină interviuri exclusive cu finaliștii celor 2 turnee de la Iași (ATP 100 și WTA 125).
În plus, Alex Grecu a fost prezent la finala turneului, unde a realizat un take-over al contului de Instagram Alcalia. În cea mai importantă zi a turneului - finala de simplu și dublu BCR Iași Open, pentru o zi întreagă, Alex a permis comunității să interacționeze cu el și să afle, în timp real, ce se întâmplă la campionat.
Proiectul a fost completat cu activări promoționale în social media, pentru comunitatea Alcalia, oferind fanilor Alcalia șansa de a câștiga echipament oficial și, desigur, bilete la turneele Concord Iași Open și BCR Iași Open.
Demersul susține strategia de marketing a brandului Alcalia, care își propune să abordeze comunicarea în social media într-o manieră cât mai relevantă, racordată fluid la experiențe autentice, la comunități relevante și la execuții offline ale brandului.
În același scop, începând din 2022, brandul Alcalia a început sub bagheta echipei Line, o comunicare articulată în jurul comunităților și microcomunităților cu valori, pasiuni și activități interesante, conectate autentic și nepremeditat cu brandul și misiunea sa.
"Alcalia îți face bine. Și da, hidratarea îți face bine. O știm cu toții. Însă, pe lângă hidratare, sunt multe alte lucruri care îți fac bine, despre care am vrea să vorbim și cu care ne propunem să îi inspirăm pe fanii brandului, în social media. Am creat astfel o strategie long-term prin care ne propunem să identificăm, să susținem și să celebrăm comunități care au aceeași «mantră», dar o aplică în zone variate. De la ciclism nocturn, alături de cei de la Bucharest Night Rides, la tenis, iată, anul acesta. Iași Open este un prim pas într-o asociere care se potrivește mănușă brandului Alcalia.", Ruxandra Micsunescu, CEO & Head of Digital Strategy.
Iași Open este unul dintre cele mai așteptate evenimente din calendarul sportiv din România și cel mai important eveniment sportiv din zona Moldovei. Competiția aduce pe teren, la baza sportivă Ciric, jucători de top din circuitele ATP și WTA. Competiția se desfășoară pe parcursul a două săptămâni, prima săptămână fiind dedicată turneului masculin - Concord Iași Open - ATP Challenger 100, cel mai important turneu de tenis masculin din România, aflat la a patra ediție. Acesta este urmat de turneul feminin, BCR Iași Open - WTA 125, aflat la a doua ediție, al doilea cel mai important turneu de tenis din România.
Line Agency este o agenție de marketing și creație independentă, cu capital 100% local, însă aplicând standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată în 2016 de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing și PR din grupuri internaționale precum Richemont Group și LVMH Group.
De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oreal, MagnaPharm, YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, La Dorna, Sofiaman, Mizar, Profi sau Zuzu.
Din 2022, departamentul de creație al agenției este coordonat de Manuela Gogu.
Pentru a susține un stil de viață sănătos, hidratarea este esențială. Prin urmare, alegerea unei surse adecvate de apă devine esențială, iar devotamentul ALCALIA față de calitate și puritate conferă apei natural alcaline statutul de sursă ideală de hidratare, ce aduce o notă de vitalitate fiecărei zile.
Cu un pH de 9.36, ALCALIA se distinge prin alcalinitatea sa unică și prin structura sa moleculară care rămâne constantă pe întregul parcurs, de la sursă până la consum. Mai mult, extrasă de la o adâncime de 1.200 de metri, apa Alcalia te conectează cu esența pură a naturii prin hidratare și te învăluie într-o stare de bine!
Prețuieste lumea dinăuntrul tău!
Credits:
Echipa Line implicată în proiect:
Alexandru Vieriu – Account Director
Ștefan Neculai - Account Executive
Andrei Stan – Copywriter
Cătălin Moraru – Art director
Manuela Gogu – Creative Director
Ruxandra Micșunescu – CEO & Chief Connector
Echipa Alcalia implicată în proiect:
Ada Panait - Marketing Manager
Raluca Del Cet - Junior Brand Manager
Loredana Crișan - Digital Projects Manager
Iris Manea - Senior Digital Projects Manager
Gabriela-Ștefania Necula - Digital Marketing Specialist