Pe 20 Octombrie, DigiCon, singura conferință de inovare și trenduri în marketing din România dedicată exclusiv top managementului, dă din nou întâlnire liderilor din Marketing și Advertising pentru o zi plină de insight-uri și trenduri pentru 2024.
După succesul primelor două ediții, DigiCon își deschide în acest an porțile pentru și mai mulți marketeri pasionați - peste 250 de manageri și antreprenori din domeniu sunt așteptați în cadrul evenimentului exclusiv desfășurat la Sala Luceafărul, în centrul capitalei. Pe parcursul zilei, speakeri renumiți din marketing, business și entertainment vor împărtăși cele mai noi trenduri din Social Media, abordând și cel mai așteptat subiect, ce se află acum în atenția tuturor: Inteligența Artificială - analizând desigur și impactul ei în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.
În paralel, participanții vor avea șansa de a experimenta live cele mai noi tipuri de experiențe VR și de a afla cum brandurile inovatoare atât în România cât și din străinătate se folosesc de integrarea tehnologiilor disruptive pentru a inova și a lansa campanii revoluționare.
Trendurile și tehnologia modernă nu vor fi unicele subiecte ale conferinței - pe parcursul zilei organizatorii au anunțat și abordarea în profunzime a promovării în spațiul eCommerce, urmând să anunțe o serie de speakeri dedicați din această zonă, care vor veni cu sfaturi ușor de aplicat atât în pregătirea strategiilor pentru anul viitor, cât și pentru Black Friday 2023. La fel ca la ediția trecută, când Virgil Ianțu și Shurubel au povestit despre Celebrity Endorsement și strategiile ce stau la baza campaniilor de succes cu impact național, nici în acest an nu va fi uitată componenta de Influencer Marketing, un canal ce a câștigat în ultimii ani tot mai mult teren și bugete, atât de partea brandurilor mai mari, cât și din partea afacerilor mici.
“Suntem cu adevărat entuziasmați pentru ediția 2023 a conferinței - de la an la an am încercat nu doar să creștem impactul adus asupra pieței și agregarea mai puternică a comunității de lideri din spațiul nostru, dar și să redăm evenimentului un format unic și îmbunătățit de fiecare dată. Anul acesta locația aleasă este una care ne va oferi oportunitatea de a crea nu doar un eveniment de neuitat, ci și un adevărat show al inovației și al trendurilor, susținut de o creștere cu peste 50% a expunerii și a publicului prezent. Cât despre line-up-ul de speakeri, la fel ca în anii trecuți, vom avea reprezentanți puternici din fiecare segment cu care avem contact în activitatea de zi cu zi ca marketeri - de la celebrități, la tehnologie (TikTok, Adobe) sau strategie în promovarea online.“ Andrei Tiu, fondator al agenției de marketing Marketiu și organizator al conferinței.
Ediția din 2022 a DigiCon a fost una inovatoare în ceea ce privește accesul participanților, iar tradiția continuă și în 2023 - astfel, DigiCon este prima conferință din România ce oferă accesul în baza unui bilet de tip NFT (Non-Fungible Token), aducând astfel participanții mai aproape de specificul evenimentului - acela de inovare și adopție a tehnologiilor disruptive.
Piaţa de publicitate din România se apropie, anul acesta, de 700 de milioane de euro, cu digital media rămânând principalul factor de creștere pentru întreaga industrie: +25% față de 2021, ajutat puternic de dezvoltarea pieței e-commerce și de avansul social media în ceea ce privește optimizarea și livrarea reclamelor. Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente și folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing.
Aplicațiile pentru bilete sunt deschise.
DigiCon este un eveniment organizat de agenția de marketing Marketiu, în parteneriat cu Toneli Holding, Julius Meinl, Pepsi, Peroni, Photosetup, Gateway VR Studio și The European Marketing Institute.