Heineken Silver și HAMZA dau refresh modei urbane din România

Heineken Silver și HAMZA dau refresh modei urbane din România

Heineken Silver și HAMZA au lansat o colecție capsulă cu haine exclusive pentru fanii stilului urban, o colaborare neașteptat de smooth care duce cultura urbană la un nou nivel. Colecția, care include mai multe piese vestimentare, are la bază filozofia și spiritul muzicii, și a fost creată ținând cont de energia și de mentalitatea noilor generații, mereu în schimbare și orientate către viitor.

De la windbreakere, la hanorace, tricouri, tote bags, bucket hats, borsete sau tricouri, fiecare piesă contribuie la crearea unor conexiuni puternice între brand și consumatori. Noua colecție scoate în evidență propriul stil al fiecărui consumator și consolidează poziția Heineken Silver în rândul generației Z.

”Încă de când a intrat pe piața din România, Heineken Silver și-a propus să aducă un suflu nou, fresh, în rândul brandurilor de bere, iar acest lucru s-a reflectat în fiecare campanie derulată până acum. Această colaborare, împreună cu campania Refresh Your Music, reprezintă un nou pas pentru a consolida poziția Heineken Silver, aceea de brand de bere preferat al generației Z”, a declarat Cristina Radu, Director Marketing al HEINEKEN Romania.

Colecția exclusivă a fost lansată ca parte a conceptului Refresh Your Music, un proiect care își propune să elimine diferențele în muzică și să reunească toți fanii muzicii sub același acoperiș, indiferent de preferințe. Proiectul se va încheia cu un concert unic – Silver Project by Heineken Silver – pe 16 septembrie 2023, la Laminor Arena, în care publicul a decis line-up-ul format din MEDUZA, Andia, Spike și Mario Fresh.

Ștefan Hamza descrie întreaga experiență ca ”un parcurs frumos și provocator. Încă de la început, am înțeles că misiunea noastră era să combinăm ADN-ul brandului Heineken cu estetica și viziunea noastră. Sperăm că această colecție să inspire și să ofere o nouă perspectivă asupra a ceea ce înseamnă cele doua brand-uri.”

Singura modalitate prin care poți intra în posesia unei piese din colecția capsulă este să îți cumperi bilet la Silver Project și să te înscrii pe heinekenclub.ro/music/hamza, acolo unde primii 500 de participanți vor primi garantat un item exclusiv.

 

Credite campanie

Heineken România 
Cristina Radu – Marketing Director Heineken Romania
Iulia Munteanu – Senior Brand Manager Heineken Romania
Simona Bucur – Brand Manager Heineken Romania 

Tribal Worldwide România 
Simina Zidaru Dima – Managing Director & Executive Creative Director
Ruxandra Popescu – Client Service Director
Elena Mihai – Account Director
Irina Blansek – Copywriter
Cezar Iliescu – Art Director
Mihaela Trandafir - Art Director
Claudiu Ioniță – Social Media Manager
Andreea Matei – Account Manager
Vlad Dicianu – Video Editor 

Parteneri
Atelier HAMZA
DimensionalxStudios – Erich Lukas

Heineken® Silver este cel mai nou produs Heineken®, apărut pe piața din România în 2022. Noua bere se remarcă imediat printr-o doză mare de prospețime, ca rezultat al unui proces de fermentare la rece, la -1° C. Rezultatul este o bere lager premium, unică, cu 4% alcool, care împrumută note fine din aroma fructată a Heineken® Original, cu un gust mai puțin amar, și care reprezintă spiritul extra FRESH, for REAL, al generației Z.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®️, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: pasiunea pentru calitate, eespectul pentru oameni și pentru planetă, bucuria de a trăi.

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, “Brewing a Better World”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related