Tralalalalalala lalalala lala la la. Hai că știți la ce ne referim, sigur cântă și la voi în cap de vreo săptămână. Nu are rost să ne mai ascundem. Colindele sunt aici, Moș Crăciunii au invadat reclamele, magazinele sunt pline de beteală. Mai sunt 40 de zile până la Crăciun!
Da, Crăciunul înseamnă alergătură prin magazine, da, e sărbătoarea brandurilor și a consumerismului, da, e mult sclipici și bucurie forțată, dar tot are gust bun! Evident, ceea ce urmează nu este pentru grinci. Deși... unele branduri au lăsat loc și pentru cei care nu mai suportă colindele și festivismul deșănțat și au făcut și pentru ei reclame care să le încălzească sufletele mici și negre.
Câteva spoturi au mers anul acesta pe ideea de tradiții noi. Societatea se schimbă, oamenii au nevoie de ritualuri noi de Crăciun. Unii ar prefera chiar să fugă de tot ceea ce înseamnă Sărbători de iarnă. Și asta e ok. Atâta timp cât iese o reclamă de Crăciun despre asta.
Cu pufoșenii, animații drăgălașe, copii frumoși, ironii îngăduitoare și emoție de toate felurile, brandurile s-au gătit de Sărbătoare. Iată cum:
John Lewis, Saatchi & Saatchi
Ikea, Rethink
Amazon, DLMDD
DoorDash, Zulu Alpha Kilo
KFC, Mother
McDonald's, Leo Burnett UK
JD Sports, Uncommon
Walkers, Sips and Bites
Peta, House 337
Muji, Jenny Wright
Coca-Cola, WPP
Lidl, The Romans
Telstra, The Monkeys
Asda, Havas Uk
M&S, Mother
Shelter, Don't Panic London