Sandra Ghițescu: Visez la o conștientizare la nivel profund a impactului cuvintelor și imaginilor pe care le consumă orice cetățean de fiecare dată când pune ochii pe un ecran, pe un afiș sau pe o cutie de detergent

Sandra Ghițescu: Visez la o conștientizare la nivel profund a impactului cuvintelor și imaginilor pe care le consumă orice cetățean de fiecare dată când pune ochii pe un ecran, pe un afiș sau pe o cutie de detergent

E nevoie să sărbătorim mai mult faptele bune, spune Sandra Ghițescu, designer de experiențe de învățare și consultant în comunicare, parte din Juriul pentru Impact Social al Galei Societatii Civile, dezvoltat alaturi de Ashoka Romania, partener strategic GSC. Sandra are experiență în gândire creativă aplicată și practici colaborative, în ultimii 15 ani a creat programe de învățare pentru organizații din România, Austria și UK. S-a alăturat echipei Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile în 2019, unde lucrează la dezvoltarea capacității organizațiilor din sectorul civic și contribuie la programele de tineret ale Fundației.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related