Orice experiență este întotdeauna mai plăcută atunci când ai familia și prietenii aproape, căci cele mai speciale momente se trăiesc împreună. Iar pasionaţii de cai putere, performanţă şi senzaţii cu fiori pe şira spinării nu fac nici ei excepţie.
Cum „împreună” este de cele mai multe ori mai bine, Porsche şi the Syndicate au lansat noul model Cayenne, SUV-ul legendar care duce mai departe moștenirea extraordinară pe care brand-ul o transmite fiecărui iubitor de adrenalină, cu fiecare apăsare a pedalei de accelerație. Pentru că cele mai intense experiențe se trăiesc alături de cei apropiați, Cayenne oferă spațiu pentru până la cinci persoane, reușind, de fiecare dată, să îi aducă mai aproape pe cei care „se aseamănă” în simţire.
Cu multă dedicare și pasiune, noul Porsche Cayenne a fost creat prin sinergia a patru concepte primare: inovație, sustenabilitate, networking și experiență. De această dată, în cadrul evenimentului, Porsche și-a îndeplinit misiunea de a revela că experiențele „game-changing” sunt cele care te duc mai departe, ajutându-te să atingi linia de finish, chiar și în cea mai dificilă cursă.
the Syndicate a reușit să pună în scenă un eveniment cu totul special, într-un cadru artistic, futurist, care a adus împreună toți pasionații auto ai brand-ului cu ADN sportiv. Noul Cayenne a fost dezvăluit tuturor iubitorilor de adrenalină și lux pe 27 iulie, la Galeria Senat, unde publicul a avut ocazia de a se bucura de emoție și artă într-o formă simbiotică, metamorfozată într-o experienţă unică.
Atmosfera a fost întreținută de Horia Brenciu & HB Orchestra, printr-un moment muzical de excepție, iar entertainment-ul a urcat la cote maxime. Conversațiile spumoase, zâmbetele și râsetele invitaţilor nu au contenit să apară pe parcursul întregii seri, in timp ce iubitorii de artă s-au putut delecta cu o expoziție marca Art Safari.
„Further Together nu este un concept oarecare, ci unul care subliniază importanța experiențelor petrecute împreună. Prin lansarea lui Cayenne, Porsche trece la nivelul următor și scoate în evidență pilonii din contopirea cărora a prins viață această maşină iconică: inovație, sustenabilitate, networking și experiență. Prin îmbinarea lor armonioasă, performanța auto reușește să atingă noi culmi în segmentul de SUV, iar noi suntem încântaţi că suntem pe podium.”, declară Loredana Matei, Marketing, CRM & PR Manager Importator Porsche România.
„Provocarea cu care a venit la pachet acest eveniment a fost de a crea, într-un spațiu neconvențional, un mediu care să exprime perfect identitatea noului Porsche Cayenne. the Syndicate a reușit să aducă împreună pasionații auto ai brand-ului și nu numai, în cadrul unui eveniment plin de suspans și emoții de tot felul. Momentul de „revealing” al noului model Cayenne a fost, cu siguranță, unul cu totul impresionant.”, spune Florin Olingheru, Creative Director the Syndicate.
„Chiar dacă organizarea unui eveniment de o asemenea complexitate vine la pachet cu multe necunoscute, reușim să punem laolaltă pasiune, concentrare și dedicare, astfel încât să ne autodepășim de fiecare dată. Responsabilitatea organizării unui astfel de eveniment este imensă, dar atunci când lucrezi cu drag și ai o echipă unită, rezultatele sunt excepționale.”, mărturisește Lucia Bobi, Account Director the Syndicate.
Credits:
Echipa Porsche:
Loredana Matei – Marketing, CRM & PR Manager Importator Porsche România
Adrian Pascu – Director Executiv Importator Porsche România
Alexandru Goagea - Business Development Manager Importator Porsche România
Echipa the Syndicate:
Valentin Vernea – Client Service Director
Lucia Bobi – Account Director
Roxana Lupu – Account Executive
Florin Olingheru – Creative Director
Andrei Olingheru – Art Director
Sabina Florescu – Art Director
Sabin Bălşanu – Senior Copywriter
Adrian Săvescu – DTP
Mihai Secuianu – Video Content Director
Technical team:
George Știrbei, Mobile Event