Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

Gama variată de carne proaspătă, caracteristicile sale unice și toate secretele pentru un preparat de excepție devin vedetele noii campanii Ambalat pentru prospețime”, lansată de Lidl România și semnată de Mullen.

Carnea este, fără doar și poate, unul dintre alimentele preferate ale românilor. Iar Lidl știe foarte bine acest lucru. Carnea proaspătă, ambalată, la cel mai bun raport calitate-preț a fost dintotdeauna specialitatea Lidl și era momentul ca tot ce ține de unicitatea și varietatea sortimentelor din magazine să devină cunoscut, pe deplin, de către consumatori. 

Așa că se iau caracteristicile unice și se întorc pe toate părțile. Când vine vorba de carne, prospețimea și siguranța sunt definitorii. Toate aceste aspecte sunt puse sub lupă – de la procesul de porționare și marinare, care pregătește carnea pentru un grătar de nota zece, până la procesul ambalării care o menține proaspătă. La Lidl carnea este întotdeauna ambalată – și nu oricum, ci în sisteme speciale, cu ambalaje vidate sau caserole speciale ușor de desigilat, cu alveole care colectează lichidul. Cu un așa proces, nu a mai fost decât un pas până la Ambalat pentru prospețime. Numele vorbește de la sine despre pasiunea, dedicarea și seriozitatea depuse de fiecare specialist care participă la traseul cărnii, din fabrică până la raft – dar și despre fiecare consumator care nu face niciodată rabat de la calitate. Despre pasionații de gătit și despre gurmanzi. Despre fiecare dintre noi.

Campania poartă consumatorii într-o descoperire a universului gamei, în cele mai mici detalii. Spotul TV îi duce în culisele fabricilor Lidl unde carnea este tranșată și ambalată în condiții de maximă siguranță. Iar miniseria online „Știi și Gătești” le dezvăluie, cu un umor fin, cunoscut fanilor Lidl, nenumărate informații despre produse și secrete pentru pasionații care gătesc și mănâncă cu plăcere carne. De ce cunoscut? Pentru că îi aduce față în față pe aceiași Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, de această dată într-un quiz show captivant și distractiv, cu aromă educativă.

„Alături de Lidl, ne-am <<ambalat>> la o campanie care are toate ingredientele să devină memorabilă pentru pasionații de gătit și de alimente de calitate. Comunicarea gamei de carne are la bază valori esențiale pentru Lidl, adică prospețimea, calitatea, transparența, printr-un format plin de entertainment, pe gustul tuturor. <<Știi și Gătești>> are misiunea de a aduce distracție și provocări în lumea culinară, reunind duoul deja iconic format din Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, într-o competiție plină de savoare”, a spus Vladi Păunescu, Group Creative Director @ MullenLowe.

Cele șase episoade din seria „Știi și gătești” vin cu întrebări despre carne, calitatea sa și modurile de preparare – la care cei doi trebuie să răspundă cât mai repede. Primul care răspunde corect poate găti, respectiv mânca preparatul apetisant din carne. În schimb, cel care răspunde greșit primește o provocare surpriză. Mai mult, chiar și consumatorii fac parte din show, fiind invitați în fiecare episod să participe la un concurs care le testează atenția la detaliile din timpul show-ului, dar și cunoștințele legate de carne. Fără alte spoilere, primele patru episoade pot fi deja vizualizate aici, aici, aici și aici.

 

Campania este completată de website-ul dedicat, care prezintă toate informațiile utile pentru consumatorii de carne, de la calitate, trasabilitate, varietate și prospețime la trucuri de gătit. Se adaugă aici toate episoadele campaniei și multe alte surprize. Și se servește cu poftă și zâmbetul pe buze.

Quiz show-ul și spotul TV pot fi savurate și pe canalul de YouTube Lidl România.

Echipa Mullen implicată în campanie:

Silviu Antohe – Executive Creative Director, Vladi Păunescu – Group Creative Director, George Liloiu – Senior Art Director, Andrei Ropotă – Senior Copywriter, Mircea Solomiea – Senior Graphic Designer, Adrian Radu – AV Director, Anca Iuhas – Head of Strategy, Andra Panaitescu – Client Service Director, Anca Duță – Account Director, Elena Enciu – Account Manager, Silviu Clinciu – Account Manager, Cristi Lupu – Senior Account Executive.

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. 

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.  

În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related