Laundromatului Persil, un reper al festivalului de la Bonțida, i s-a alăturat în premieră anul acesta Persil Wash Club: clubul mașină de spălat deschis zi și noapte, care a oferit o experiență imersivă, unică și memorabilă festivalierilor.
Prezența Persil la ediția 2023 a Electric Castle a fost construită sub conceptul-umbrelă „Deep Clean. Deep Fun” și a inclus activări care au îmbogățit atmosfera de festival și au oferit participanților amintiri memorabile, prezentând în același timp atributele de brand într-un mod inovator.
Conceptul creativ, declinările și întreaga implementare au fost realizate de către echipa Godmother.
Deep Clean la Laudromatul Persil
Orice festivalier își dorește ca outfiturile pe care și le-a pregătit să arate impecabil, iar asta face Laundromatul Persil una dintre cele mai apreciate și așteptate activări de la Electric Castle, în fiecare an (iar 2023 nu a făcut excepție).
Situat în zona de camping, Laundromatul Persil a continuat tradiția începută acum câțiva ani iar festivalierii au putut să se bazeze la el și anul acesta pentru a-și curăța gratuit ținutele aduse special la Castel și a fi astfel pregătiți pentru distracția alături de prieteni.
Deep Fun la Electric Castle și la Persil Wash Club
Odată ce au scăpat de grija petelor cu Persil Deep Clean, festivalierii au continuat să se super distreze la festival și să aibă parte de Deep Fun în Wash Club-ul Persil, prezent pentru prima dată la Electric Castle.
Înconjurați de baloane de săpun, mii de oameni au trăit zilnic o experiență unică în Wash Club: o mașină de spălat supradimensionată transformată în Club unde s-a putut petrece zi și noapte, sau lângă care te puteai relaxa pe pufi confortabili. Experiența imersivă oferită de Persil Wash Club la Electric Castle 2023 a fost una dintre cele mai apreciate de participanții de anul acesta, care au ales să petreacă în număr mare în „clubul din mașina de spălat ” în fiecare zi.
Wash Club-ul Persil a fost punctul de întâlnire pentru mii de oameni care au participat la Electric Castle și un reper al distracției pentru festivalierii toate vârstele, care l-au vizitat în diverse momente ale fiecărei zile, pentru o porție de joacă (pentru cei mai mici), dans, relaxare și reîncărcat bateriile.
Credits:
Echipa implicată în proiect din partea Henkel România:
Carmen Odoroagă-Barbu – Brand Manager
Cătălin Mihăilă – Marketing Manager
Ana-Maria Popa – Marketing Trainee
Echipa implicată în proiect din partea Godmother:
Concept activare - Dan Bondrea – Creative Director, Rares Antemir - Copywriter, Gabi Niculae - Art Director, Jean Lupascu – Art Director.
Client management & coordonare proiect – Alice Gavril - Client Service Director & Cosmina Tanase - Account Manager
Coordonare productie - Claudiu Lovin - Production Director
Translatarea in realitatea din teren coordonata de Cornel Tatoiu - Account Director si Ionut Chiru – BTL Field Executive
Special thanks pentru echipa de colegi „ guerilla” on location care au intervenit cu promptitudine si sprijin in orice a fost nevoie, respectiv Luiza Dinu – Account Manager & Cezara Samson – Account Executive
We are brand experience artisans
Godmother înseamnă pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiențe de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde între brand și consumator. Ne propunem să inspirăm audiențele prin campanii (evenimente, activări in-store sau digitale) care oferă valoare, sunt relevante și de impact atât pentru consumator cât și pentru brand.
Godmother este o agenție de publicitate cu 24 de ani de experiență, peste 1000 de evenimente implementate și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea impecabilă, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.