Cele mai cool lucrări create de Gen Z pot fi văzute în ExpoZiția Pepsi Space

Cele mai cool lucrări create de Gen Z pot fi văzute în ExpoZiția Pepsi Space

Imaginația Generației Z și-a găsit cel mai bun loc de expresie în Pepsi Space, un loc de inspirație și creativitate pentru tinerii creatori. Și acum poate vedea toată lumea lucrările lor în ExpoZiția Pepsi Space, o galerie cu cele mai cool lucrari Gen Z înscrise în Pepsi Space. Expoziția este deschisă pentru publicul larg și poate fi vizitată la metrou (M2), până pe 15 septembrie, sau online. 

Peste 80 de artworks create de Gen Z formează ExpoZiția Pepsi, iar formele de expresie sunt fresh, autentice și diverse. Cu gândul la stele și picioarele sprijinite pe lună, plutind deasupra străzilor orașului, dând forță culorilor în explozii suprinzătoare, tinerii creatori au transmis în imagini și video-uri spiritul generației lor. Un spirit creator și liber, pe care Pepsi îl sărbătorește în campania Pepsi Space și îl face cunoscut în toată țara. 

 

Cea mai cool expoziție Gen Z

Ce își doresc cel mai mult cei din Generația Z? Să se exprime liber, să aibă spațiul de a crea, să fie văzuți și înțeleși. Asta a făcut Pepsi în această vară, prin campania Pepsi Space: le-a oferit creatorilor Gen Z o platformă prin care să le sărbătorească și să le promoveze creativitatea.

Cu sfaturi și inspirație de la mentorii Pepsi, Gen Z au creat, și-au exprimat viziunea în lucrări autentice și au fost expuși în spațiile publicitare Pepsi. Cele mai reușite creații din Pepsi Space sunt promovate pe TV, pe canalele de digital Pepsi, pe billboardurile brandului din toată țara. 

Peste 5000 de lucrări au fost înscrise în campanie, fotografii și clipuri video, desene și picturi, cu pisici, scene urbane, peisaje, imagini suprarealiste, bucăți de viață reprezentative pentru lumea Gen Z. 

Peste 80 de creații alese din lucrările înscrise pot fi văzute în ExpoZiția Pepsi Space de la metrou (M2) sau online.

 

Ce a vrut să spună autorul?

Am fost urmăriți de această întrebare la școală. Ce a vrut să spună autorul? Dar și în prezent, în navigările noastre online, ni se întâmplă să stăm în fața unor postări și să ne întrebăm care e semnificația lor. 

Arta Gen Z nu este doar disponibilă oricărui privitor în ExpoZiția Pepsi Space, ci este și explicată pe întelesul tuturor cu ajutorul unui ghid special. Fiecare lucrare expusă este însoțită de un QR code. Vizitatorii galeriei sunt invitați sa scaneze QR-ul și să călătorească într-un muzeu augmentat de tehnologie alături de Andi Vasluianu, transformat în ghid cu ajutorul A.I. 

ExpoZiția Pepsi Space a fost inaugurată de Smiley, care a fost ghid pentru o zi și le-a prezentat trecătorilor arta Gen Z, i-a invitat sa admire lucrările și să scaneze codurile QR, pentru a întelege mai bine “ce a vrut să spună autorul”.

Dacă vreți să aflați ce vor să spună Gen Z și care sunt formele de expresie ale noii generații de creatori, dați o tură prin ExpoZiția Pepsi Space de la metrou, până pe 15 septembrie, sau pe online, pe LP-ul campaniei. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related