Trending & rebranding: agenția Ideologiq are un nou client. TechBolide, producătorul și dezvoltatorul de soluții inovatoare tip IoT, face echipă de impact cu agenția de marcomm Ideologiq

Trending & rebranding: agenția Ideologiq are un nou client. TechBolide, producătorul și dezvoltatorul de soluții inovatoare tip IoT, face echipă de impact cu agenția de marcomm Ideologiq

TechBolide susține transformarea digitală prin integrarea proceselor și tehnologiilor de top și oferă soluții pentru orice tip de amplasament și industrii, de la proiectare și construcție, la operare și întreținere, prin model digital.  

TechBolide dezvoltă soluții inovatoare care se integrează în economia circulară, iar noua agenție cu care lucrează compania, Ideologiq România, își propune să transforme rezistența consumatorului la tehnologie - tot pentru o integrare cursivă a unor realități noi în conștiința publică. Noul brand TechBolide a fost conceput ca o sinergie a companiilor Arctos Innovations și WMS Solutions, întemeiat pe ideile inovatoare ale Mădălinei Smochină.

Compania s-a născut în urma unei colaborări dinamice și creative dintre mai mulți oameni dedicați – experți IT și organizatori cu viziune și perspective deschise. Lucrurile s-au accelerat, iar  cifra de afaceri a companiei (ECO SOLUTII ONLINE SRL) a fost în anul 2022 de 4,505,640.00 RON, dublă față de 2021. Profitul net al societății este de 2,009,346.00 RON. Aceste cifre reflectă foarte fidel nevoia societății de soluții tip IOT: am răspuns prompt, iar impactul s-a văzut imediat“, spune Mădălina Smochină, CEO & Fondator TechBolide.

Bazele brandului implicat total în economia circulară s-au trasat de către Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist și Zoltan Fulop, Art Director.

“TechBolide este un brand nou, conceput ca o sinergie a companiilor Arctos Innovations și WMS Solutions. Ne-a inspirat chiar Bolide – acel meteorit cu o strălucire excepțională care iluminează o galaxie. Un asemenea meteorit are mai multe definiții și impactul lui se măsoară cu mai mulți parametri, dar la  o anvergură ieșită din comun. Așa sunt și produsele TechBolide: de impact și cu o anvergură care se extinde de la persoană la o comunitate din ce în ce mai mare. Toată strategia noastră se întemeiază pe puterea pe care o inovație o are în societate“, declară Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist. 

Dezvoltarea extrem de rapidă și continuă a impus imediat o schimbare de imagine: de noua comunicare  – prin definiții tactice și contact emoțional cu publicul – se ocupă acum Agenția de MarCom Ideologiq, România – pe o  strategie edificată de Adrian Ichim, Fondator și Partener, împreună cu Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist.

"Rebrandingul este un proces complex: toată comunicarea, toate palierele de expresie trebuie să reflecte personalitatea tot mai implicată a unui brand care este în totalitate circumscris în viața comunității. Marketingul sustenabil este cheia care definește TechBolide, iar acest lucru trebuie să rezulte clar din toată comunicarea.  

Nu numai că susținem economia circulară, ci încurajăm comunitățile să contribuie activ la practici durabile. Acum trebuie ca toată lumea să știe că soluțiile IOT sunt disponibile și la îndemâna oricui”, a menționat Georgiana Bădălică-Petrescu, Top Executive & Marketing Strategist.

“Produsele TechBolide sunt implementări ale unor idei inspirate: ca toate inovațiile, aceste produse pretind o concentrare intensă la început. Acum 40 de ani, telefonul mobil era ceva nemaiauzit în afara cercurilor tehnice. Acum e o realitate fără de care viața normală nu mai e de conceput. În noiembrie 2022, chatGPT era doar o idee pentru publicul larg. Acum e un instrument folosit frecvent în cercuri dintre cele mai diverse. Ideile pe care le punem în practică fac parte din această categorie: sunt hiper-tehnice la început, dar vor avea un impact foarte puternic în toate straturile societății într-un timp remarcabil de scurt.

Însă accelerarea acestei adaptări la tehnologie trebuie să fie explicată, altfel rezistența consumatorului la noile realități va rămâne tot mare. Or, aceste soluții care simplifică enorm existența orașelor, susțin dezvoltarea companiilor, îmbunătățesc viața consumatorilor trebuie să le fie accesibile tuturor.

De aceea, am construit pentru TechBolide o strategie de marketing și comunicare clară, integrând principiile economiei circulare, cu scopul de a ne consolida poziția de furnizor principal de soluții IoT, software și hardware în România, dar și în Balcanii extinși și întreaga Europă, ca destinația de încredere pentru soluții tehnologice în economia circulară." 

Adrian Ichim, Founder și Partener Ideologiq România, arată cum se construiește campania online și offline și de ce a decis o abordare emoțională pentru o serie de produse atât de tehnice:   

“TechBolide este numele unui meteorit – ca o primă promisiune îndeplinită, compania este deja a rising star pe scena industriei. Pun la dispoziție o tehnologie fantastică, aproape nemaivăzută pentru economia circulară și susțin cu probitate toate claim-urile de inovație. Aduc tehnologia viitorului în prezent prin toate produsele lor, iar Ideologiq sprijină strategic și creativ dezvoltarea proiectelor TechBolide viitoare. Acestea sunt ambiții comune: să trăim într-o lume mai curată, mai bine gestionată, în care pierderile să fie minime. Uneori însă evidența trebuie revelată!

Agenția a beneficiat de colaborarea foarte strânsă cu TechBolide – am înțeles în detaliu toate funcționalitățile, toate beneficiile pe care le aduc produsele lor inovatoare. Toate aceste lucruri au venit ca urmare a unor explicații, a unor definiții clare – ca urmare, ne-am propus să familiarizăm tot publicul cu aceste produse, într-un mod cald, emoțional, cu puțin umor și cu definiții ușor de înțeles. ”

Strategia, poziționarea, ideile de creație, execuțiile online și offline au în vedere toate aspectele prezentate și toate soluțiile TechBolide, de la automatizarea proceselor de producție, gestionarea și monitorizarea activelor, integrarea de fluxuri tehnologice, ERP, CRM, la aplicații mobile și dezvoltări software personalizate pe nevoile beneficiarului și soluții SMART pentru a sprijini devierea deșeurilor de la groapa de gunoi vor avea o definiție accesibilă și o imagine memorabilă.

Producător european, Compania TechBolide se evidențiază prin expertiza inovatoare și garantează evoluția în furnizarea de soluții inteligente în zona IoT, software și hardware de înaltă calitate.

TechBolide este expertul în soluții IOT, software și hardware ce oferă soluții personalizate conform cerințelor clienților, pentru a utiliza la maxim resursele, repectând totodată principiile economiei circulare. A fost lansat din pasiunea câtorva antreprenori care au dorit să ofere cele mai bune soluții și flexibilitate.

Printre beneficiile clienților se numără predictibilitate și claritate pentru management, decizii bazate pe date reale, mai mult timp pentru angajați să se concentreze pe activitățile care contează, creșterea productivității, precum și reducerea costurilor.

Ideologiq (Advanced Ideas Studio SRL) este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.

Agenția Ideologiq oferă clienților săi acces la soluții digitale end-to-end și la servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de fidelizare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementare evenimente (online, offline sau hibrid).

Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Pfizer, Boehringer-Ingelheim, Holcim, Somaco, Fresenius, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet,  ALPLA, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna sau Zipper. 

Începând din anul 2022 agenția Ideologiq face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediapost Hit Mail SA. Mediapost Hit Mail SA este un integrator de servicii de marketing direct, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, prezent în piața românească de 25 de ani, având 550 de angajați și o cifră de afaceri de 59 milioane de euro în anul 2022.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related