#ProtejațiToateFamiliile. "Oamenii au nevoie să-și povestească viața și durerile, să poate fi primite cu compasiune, sperând ca alții, la rândul lor, să simtă că nu sunt singuri și că își pot găsi locul în lume"

#ProtejațiToateFamiliile. "Oamenii au nevoie să-și povestească viața și durerile, să poate fi primite cu compasiune, sperând ca alții, la rândul lor, să simtă că nu sunt singuri și că își pot găsi locul în lume"

Poveștile aduc alinare. Ne ajută să înțelegem ceea ce ne este străin. Iar poveștile #ProtejațiToateFamiliile arată cât de importantă e familia pentru membrii comunității LGTBQIA+. Campania, realizată de Accept și Publicis, vrea să convingă cât mai mulți români sa semneze petiția #ProtejațiToateFamiliile și să le amintească oamenilor că fiecare familie merită să se simtă acasă în România. 

Diana Dragomir, Director de comunicare Accept, Patrick Brăila, Co-regizorul spotului campaniei #ProtejațiToateFamiliile (alături de Ciprian Frunzeanu) și facilitator comunitar Accept, Miruna Dumitrescu, Group creative director Publicis și Ioana Mihai, Associate strategy director Publicis, povestesc în interviul de față cum au gândit campania de anul acesta și ce înseamnă Pride-ul în România în 2023. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related