Wave a adus vibe-ul de junglă în mijlocul plajei Neversea, alături de partenerii de la City Park Mall.
Conceptul “The Urban Jungle” a însemnat 4 zile de activări sălbatice, care, pentru al patrulea an consecutiv, au pus City Park Mall of Constanța pe harta celui mai tare festival de la malul Mării Negre. “La neoane” a devenit un loc de întâlnire cunoscut în festival, datorită setup-ului plin de culoare, lumină și energie. O întreagă echipă a avut grijă ca aventurierii din junglă să descopere toate locurile pline de mister și recompense.
Accesul în toate aceste zone sălbatice s-a realizat gratuit, exclusiv în baza aplicației mobile SPOT, aplicație de fidelizare a clienților centrului comercial. Pe lângă experiențe memorabile, vizitatorii au putut strânge și puncte care le asigurau, prin aplicație, extra reduceri și beneficii în cadrul centrului comercial.
Prima oprire în jungla urbană, și poate chiar una dintre cele mai colorate experiențe din festival, a fost la standul de tatuaje marble. Aici, curioșii au avut ocazia să se tatueze cu forme colorate inspirate din jungla marelui oraș, pentru a ieși în evidență în mulțimea de la Neversea.
Totul a fost surprins apoi într-un video glam, slow motion, la colțul instagramabil special amenajat. Clipurile au fost urcate instant pe platformele sociale de către participanți, pentru că cea mai frumoasă amintire e cea pe care o poți împărtăși cu prietenii.
O zi întreagă de dans și explorat te poate lăsa cu bateria descărcată. Din fericire, în jungla urbană de la cornerul City Park Mall of Constanța au existat soluții la îndemână: una pentru telefon, mulțumită bateriei externe pe care vizitatorii au putut să o ia cu ei în festival, una chiar pentru participanți, pentru că în zona de refill oricine aducea la reciclat 3 peturi goale primea la schimb o sticlă de apă plată rece. Peste 5550 de peturi s-au colectat în 4 zile de festival – echivalentul a 139 de kilograme de plastic.
“Colaborarea cu City Park Mall of Constanța în cadrul festivalului Neversea a fost o experiență deosebită pentru echipa noastră. Am fost încântați să aducem vibe-ul sălbatic și creativitatea noastră în mijlocul acestei atmosfere pline de energie. Am fost inspirați de entuziasmul participanților și suntem mândri că am contribuit la succesul evenimentului. Abia așteptăm să explorăm împreună noi provocări și să creăm experiențe memorabile pe viitor.”, Carmen Marinescu, Client Service Director Wave.
“Echipa Wave a manageriat cu succes partea de creație și implementarea propriu-zisă a conceptului 'The Urban Jungle', atât în centrul nostru comercial, cât și la festivalul Neversea. Suntem recunoscători pentru profesionalismul și creativitatea de care au dat dovadă în acest proiect și le mulțumim celor de la Wave pentru modul în care au adus la viață viziunea noastră și pentru eforturile lor de a crea o experiență memorabilă pentru participanți, o adevărată incursiune inovativă in jungla urbană.”, Oana Cuturicu, Marketing Manager City Park Mall of Constanța.
Wave este o agenție integrată de comunicare, cu peste 23 de ani de experiență și un portofoliu de clienți locali și internaționali care include nume precum City Park Mall of Constanța, Unilever, Nordic Foods, Samsung, Serpico, Sun Plaza, Whirlpool, LIDL, Huggies, Kotex.
Credits:
Echipa City Park Mall of Constanța:
Ana-Maria Dinu – Center Manager City Park Mall of Constanța
Oana Lazar – Head of Marketing Nepi Rockcastle
Oana Cuturicu – Marketing Manager City Park Mall of Constanța
Cristina Cristea – Marketing Specialist City Park Mall of Constanța
Echipa Wave:
Manuela Silică – Business Development Director
Carmen Marinescu – Client Service Director
Marinela Negru – Junior Account Manager
Călin Cazacincu – Account Executive
Alex Manciu – Senior Copywriter
Raisa Știrbu – Art Director
Inaugurat în 2008, City Park Mall este principalul mall din oraș, punând la dispoziția vizitatorilor un mix de branduri de renume și opțiuni variate pentru petrecerea timpului liber. De la momentul deschiderii, centrul comercial și-a dublat capacitatea închiriabilă la 51.700 mp, găzduind peste 200 de magazine de modă, frumusețe, de sport, copii și timp liber. Printre acestea se numără și zeci de branduri exclusive. Calvin Klein, Intimissimi și Intimissimi Uomo, Reserved, Mohito, Guess, Tommy Hilfiger, Victoria Gallery, Calzedonia, Musette, Obsentum, Beautik Haute Parfumerie, Kiehl’s, MAC, Il Passo, Magazinul Certificat LEGO, Zara Home, BSB, Teilor New Concept Store, Napapijri sunt doar câteva dintre brandurile care se găsesc numai la City Park Mall Constanța. Mixului de magazine i se adaugă și servicii variate precum Anastasia Beverly Hills, Epil Point, World Class, Locar Wash, curățătoria 5asec, servicii de ceasornicărie și croitorie, precum și un punct de încărcare E-charge pentru mașinile electrice. De asemenea, în parcarea supraterană a centrului comercial, proprietarii de mașini Tesla au la dispoziție stații de încărcare Superchargers. În urma unui amplu proces de reconfigurare, City Park Mall pune la dispoziția clienților o zonă de food-court extinsă cu o gamă bogată de restaurante, un spațiu de relaxare (seating area) dublat, precum și peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe 2 etaje.
City Park Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 17 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România: Mega Mall București, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea și Vulcan Value Centre..
Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
În 2021, City Park Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță.