Inovare în publicitate: Cum redefinește Artvertising comunicarea cu ajutorul Inteligenței Artificiale

Inovare în publicitate: Cum redefinește Artvertising comunicarea cu ajutorul Inteligenței Artificiale

Artvertising a adoptat puterea Inteligenței Artificiale (AI) pentru a optimiza și eficientiza crearea de conținut. Prin implementarea instrumentelor AI, se obțin îmbunătățiri semnificative în eficiență și eficacitate, stimulând creșterea vânzărilor prin strategii de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO).

Utilizarea Inteligenței Artificiale a devenit o adevărată revoluție în diverse industrii, iar domeniul marketingului nu face excepție. Automatizarea proceselor, analiza datelor și oferirea de soluții personalizate a transformat modul în care agenția Artvertising își desfășoară activitățile.

 

Conținut de calitate în publicitate: de la manual la automat

Pentru a facilita crearea de conținut, Artvertising a dezvoltat un sistem automatizat care permite generarea de articole specializate pe expresii profitabile atent alese pentru creșterea vizibilității brandurilor.

Prin integrarea instrumentelor AI cu rol de asistent virtual, s-a obținut eficientizarea cu peste 30% din activitățile de creare de conținut și cu circa 15% din cele de implementare. De exemplu, clienții din zona eCommerce au beneficiat în mod deosebit de productivitate crescută în  adăugarea produselor în magazinele online și redactarea articolelor de creștere a vânzărilor.

Faza de cercetare inițială este bine definită, iar rezultatele dorite sunt obținute cu precizie. Termenii de căutare sunt atent aleși, iar setările stilistice, precum tonul, limbajul, gradul de formalitate, au trecut printr-un proces de învățare continuă și ajustare. După această etapă, generarea de conținut a devenit automatizată, modelul generând în mod autonom conținut specific domeniului vizat. Pentru a garanta personalizarea, adaptarea la audiență și calitatea, specialiștii agenției Artvertising intervin, oferind acuratețe și complexitate lingvistică.

„Experimentăm antrenarea tehnologiei AI cu date specifice, un proces esențial de învățare continuă, și astfel oferim soluții personalizate și de actualitate în domeniul marketing-ului inteligent. Prin această abilitate de adaptare la noi date, asistentul virtual antrenat își îmbunătățește acuratețea în timp, evoluând și devenind din ce în ce mai eficient.”, a declarat Magdalena Calinciuc, Artvertising.

 

Complementaritatea dintre expertiza umană și modelele AI

În prezent, în cadrul agenției, instrumentele bazate pe AI contribuie cu mai puțin de 50% din întregul proces de creare de conținut, pentru că se dorește ca acesta să nu înlocuiască, ci să vină în completarea expertizei umane.

AI joacă rolul de asistent virtual în proces, iar specialiștii agenției aduc expertiză și intuiție esențiale. Eficientizarea muncii le permite acestora să se concentreze pe cercetare, strategie și analiză a datelor, asigurându-se că fiecare campanie de marketing se bazează pe fundamente solide și cunoștințe profunde ale specialiștilor.

„Pe viitor, ne propunem să perfecționăm utilizarea sistemului AI în implementarea reclamelor, acoperind întregul spectru al activităților legate de Ads. De asemenea, dorim să integrăm modelele AI în domeniul imaginilor/ videoclipurilor și să reducem costurile, prin eficientizare, la fel ca în cazul generării de articole.”, a declarat Diana Dimitriu, Artvertising.

„Aceste îmbunătățiri tehnologice ne vor permite să oferim servicii personalizate la aceeași calitate, dar cu o eficiență sporită, asigurându-ne că răspundem nevoilor și cerințelor clienților noștri într-un mod tot mai rapid.”, a mai adăugat doamna Dimitriu.

Prin combinarea expertizei umane cu puterea AI, Artvertising se angajează să ofere clienților săi servicii de marketing de înaltă calitate, personalizate și eficiente, menținând totodată un echilibru între tehnologie și creativitatea umană.

artvertising.ro, mixul curajos de marketing și comunicare, redefinește și construiește viitorul brandurilor românești într-un mod autentic și inovator, conștienți că trecerea de la simple povești la substanță este esențială pentru un marketing durabil și eficient.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related