Vara ne zboară gândul la vacanță, la călătorii, la mare și la soare, dar și la premii multe și foarte atractive. Și când spunem multe, spunem peste 500 de premii de la LG în 3 campanii dezvoltate alături de INTERACTIONS. Care sunt cele 3 campanii și cum puteți participa? Detaliem acum:
Speli relaxat cu oferta verii
Pentru mulți dintre noi, vara miroase a mare. Sau a aer proaspăt de munte. Dar pentru LG și INTERACTIONS, vara miroase a haine proaspăt spălate și parfumate. Achiziționează, până pe 31.07.2023, o mașină de spălat rufe LG participantă în campanie și primești garantat un cadou parfumat: Kitul ”farmacistului” creat de Farmacia de Detergent. Trebuie doar să înscrii factura online.
Gătește fresh, relaxează-te cool
Ce-ar fi vara fără o bere rece sau un cidru aromat? N-ar fi vară! Așa că, vara aceasta, păstrează alimentele fresh și băuturile la rece cu aparatele frigorifice LG și primești un cadou garantat: un voucher în valoare de 300 lei cu care poți achiziționa băuturile preferate de pe berero.ro. Trebuie doar să achiziționezi până pe 31.08.2023 un aparat frigorific LG participant în campanie și să înscrii factura online.
10 ani de LG OLED
Sărbătorim anul acesta 10 ani de imagini uimitoare, de culori vii și bogate, de imersiune totală. Un deceniu de inovație în tehnologie care ne-a plasat mereu în topul preferințelor tuturor celor care și-au dorit ca filmele, serialele, emisiunile sportive, cele de divertisment sau știrile să prindă cu adevărat viață în confortul și intimitatea de acasă. De aceea, toți cei care achiziționează un televizor LG OLED participant în campanie se bucură de o mulțime de beneficii.
ˮFie că vorbim despre aparatele frigorifice sau despre mașinile de spălat LG, electrocasnicele LG înseamnă tehnologie, eficiență, durabilitate. Ne-am dorit, desigur, să promovăm aceste caracteristici, dar și să oferim un cadou care să răsplătească încrederea cumpărătorilor români în LG. Iar pentru LG OLED, 10 ani de excelență în tehnologie merită cu siguranță sărbătoriți cu beneficii premium.", Octavian Pascu, Digital Marketing Manager LG Electronics.
ˮNu avem preferințe de anotimpuri pentru a realiza campanii reușite, dar avem preferințe de componente care să ducă la campanii reușite - produse, mecanism, premii. Integrarea campaniilor în agregatorul de campanii LG s-a realizat ca o continuare logică și eficientă și suntem încântați de fiecare dată când răspunsul audienței este unul entuziast. Sperăm să atragem cât mai mulți vizitatori și participanți în aceste zile minunate de vară.ˮ, Camelia Creţu, Sr. Account Manager Interactions.