Revoluția sunetului: advertising digital cu comandă vocală de la Teads, powered by YOXO și Data Revolt

Revoluția sunetului: advertising digital cu comandă vocală de la Teads, powered by YOXO și Data Revolt

Telefonul tău, ad-urile pe care le activezi tu

Agenția Data Revolt a implementat recent, împreună cu YOXO - abonamentul de mobil cu minute și internet - un format inovativ și interactiv de anunțuri digitale, activate prin comandă vocală. Mai exact, acest format, oferit de platforma media Teads, permite userului să activeze ad-ul prin microfonul telefonului și o comandă vocală specifică. Acest tip de anunțuri vine cu o oportunitate unică de creativitate și interactivitate pentru un brand care are în ADN-ul propriu inovația, așa cum este YOXO. 

 

Conceptul central - libertatea să alegi

Pentru definirea campaniei, echipa Data Revolt a dezvoltat partea creativă pornind de la una dintre trăsăturile de bază ale brandului: alegerea serviciilor și opțiunilor este la client. Mecanica specifică acestui format presupune că cei care văd anunțul pot alege prin comandă vocală un personaj care să spună povestea YOXO, având trei opțiuni.

Punctul de plecare al campaniei au fost principalele atribute ale YOXO:

  • simplitate - fiind un abonament de mobil 100% digital, poți să cumperi și să-ți gestionezi abonamentul doar din aplicația mobilă YOXO, după regulile tale, poți închide oricând, neavând limite contractuale;
  • flexibilitate - poți configura abonamentul, lunar, în funcție de nevoi, și poți suplimenta oricând cu o opțiune;
  • preț mic - 3 tipuri de abonament cu minute și SMS-uri naționale nelimitate, net național și roaming, la prețuri minimale.

 

Flexi. Simple. Minimal. Interactiv

Fiecare dintre cele trei atribute a avut un personaj reprezentativ, ideea principală fiind că YOXO pune mereu la dispoziție clienților posibilitatea de a alege. Alegi un personaj, alegi un beneficiu, alegi un tip de abonament, alegi gadgeturi sau telefoane din shop (...). Toate astea, exclusiv de pe telefon. 

Noutatea formatului este gradul foarte mare de interactivitate, fiind gândit să provoace și să capteze atenția unui segment de target tech savvy, atras de posibilitățile noi din lumea digitală și mereu la curent cu cele mai noi trenduri.

De altfel, YOXO este deja extrem de popular în zona publicului cu comportament de early adopter, care e mereu dispus să încerce cele mai inovative trenduri din digital. Formatul dezvoltat de cei de la Teads se înscrie perfect în seria de inovații și proiecte speciale pe care le derulează YOXO împreună cu agenția de media digitală Data Revolt.

 

Rezultate media + brand lift

La nivel de campanie, expunerea, măsurată de MOAT, a fost de 3,1 milioane de utilizatori unici, cu un viewability de 86%, cu +5% peste benchmarkul intern de la Teads.

Timpul de vizionare a ad-urilor a fost în medie de 8,24s, iar rata de vizionare (View Completion Rate) a fost de 77%, cu +8% peste referința Teads.

În ceea ce privește formatele media, rezultatele au fost superioare benchmarkurilor Teads, dar și rezultatelor obținute în alte platforme digitale. 

De exemplu, formatul video inRead Selector - rata de vizionare (VCR) a acestui format a depășit cu +24% benchmarkurile interne, iar timpul pe care userii l-au petrecut vizionând ad-ul a fost în medie de 10,46s, cu +13,70% mai mare decât benchmarkurile Teads.

Un alt format creativ, InRead Video Square folosit în Teads, a avut o rată de click (CTR) mai mare cu +33% decât referința Teads.

În plus, față de rezultatele obținute la nivel de media, a fost derulat și un studiu de tip Brand Lift (Teads Brand Pulse), cu scopul de a măsura impactul campaniei asupra principalilor indicatorilor de brand.

Conform rezultatelor studiului, campania a  contribuit la creșterea indicatorilor de Brand Awareness și Aided Ad Recall pentru YOXO cu 18%  + Brand Awareness și +19,3% de Aided Ad Recall. 

YOXO este primul abonament de mobil de pe piața din RO sub forma unei aplicații mobile, 100% digital. Dezvoltat de cel mai mare operator de telco din RO, Orange România, produsul e gândit astfel încât să combine avantajele unui abonament ca o subscripție lunară cu flexibilitatea și libertatea unei cartele preplătite.

Agenția de digital marketing Data Revolt are un portofoliu de peste 70 de clienți, atât din România, cât și din piața internațională, unde lucrează cu mai multe companii din Europa, UAE și SUA. Printre clienții Data Revolt se numără Orange, YOXO, Imobiliare.ro, UiPath, Fashion Days, Vivre, Catena, Superbet, Autoeco, L’Oreal (Kiehl’s, Maybelline, L’Oreal Professionnel, Kerastase etc.), Noriel, Blindspot (anterior TPS Engage), Murmur și eJobs, dar și companii din străinătate, precum Fleurop, cea mai mare florărie online din Europa, Dr. Duenner șiThe Gate Middle East din Dubai.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Data Revolt Agency

Data Revolt este o agentie de data marketing, specializata in interpretarea si folosirea datelor de business in campaniile de performance/ media, situata in top 3 agentii de performance marketing din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related