[Refresh creativ] Ionuț Raicu: Observ că revenim încet-încet la o simplificare a ideilor, și asta nu este decât un semn că suntem în direcția bună ca industrie

[Refresh creativ] Ionuț Raicu: Observ că revenim încet-încet la o simplificare a ideilor, și asta nu este decât un semn că suntem în direcția bună ca industrie

E bun și “furtul” uneori. Vorbim de cel al meseriei, desigur. Într-o industrie în care nu există zone de confort și în care totul se întâmplă rapid, trebuie să fii proactiv, să nu rămâi blocat în bule și să înveți din toate – chiar și din glume și petreceri. Cel puțin asta a funcționat pentru Ionuț Raicu, Group Creative Director, Tribal Worldwide Romania, și Young Lions Representative - Romania la Cannes Lions 2023.

Cu admirație pentru noua generație de creativi care nu acceptă cu ușurință orice, Ionuț și-a propus să creeze și să mențină un mediu de lucru plăcut și non-toxic. Și-a dat seama în timp că rolul directorilor de creație nu este să coordoneze de undeva de sus, cât să ghideze și să crească alături de colegii mai puțin experimentați.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related