SHOW the agency, agenția independentă de publicitate și brand experience semnează noua campanie TELLUR – Imagine the possibilities, o campanie creativă generată prin intermediul inteligenței artificiale.
TELLUR este un brand românesc de smart-tech, prezent în peste 30 de piețe internaționale, cu un portofoliu larg de produse concepute și aduse la realitate pentru a satisfice nevoile actuale și viitoare ale oamenilor: de la gadget de lifestyle, până la produse inovatoare de Smart Home.
Pentru lansarea a două noi produse: încărcătorul wireless 3-în-1 cu certificare oficială Apple MagSafe și casca Bluetooth VOX 155, SHOW the agency a dezvoltat o serie de imagini cu ajutorul inteligenței artificiale pentru a ilustra universul posibilităților pe care produsele TELLUR îl deschide consumatorilor.
„Inteligența artificială este încă un univers pe care brandurile îl explorează cu reticență și al cărui potential abia începe să fie descoperit – nouă ni s-a părut important să împingem limitele la ceea ce este considerat “common practice” și să aliniem cu brandul TELLUR o execuție creativă la fel de forward-thinking ca și produsele lor. Pentru clienții noștri suntem mereu în căutarea acelui competitive edge care să le ofere un avantaj față de comunicarea concurenței iar din punct de vedere al inovației cred că am reușit să demonstrăm cu această campanie de ce TELLUR este un brand românesc leading de smart tech.”, Evelina Din, Director of Product, SHOW the agency.
Imagine the possibilities se traduce printr-o serie de imagini generate cu AI care înfățișează utilizatorii in diverse ipostaze utilizând produsele TELLUR – on the go sau în cadrul spațiului dedicat activităților zilnice. Cromatica puternică a imaginii, elementele vizuale surealiste, decorurile futuriste și mesajele orientate către explorare și creativitate au stat la baza brief-ului pe care algoritmul de AI a trebuit să îl rezolve pentru a genera imaginile complexe. AI-ul sporește și stimulează procesul creativ, oferind noi perspective asupra modului în care o execuție creativă poate ilustra ADN-ul unui brand.
„Sunt om de creație și întotdeauna voi aprecia curajul în comunicare și dorința de a trata diferit anumite topic-uri. Sunt mândru de campania lansată alături de TELLUR, care este un brand cu viziune și cu un portofoliu de produse foarte puternic. Dovada e și rapiditatea cu care ei au reușit să cucerească peste 30 de piețe. Practic, avem rețeta de succes. ei au venit cu inovația în produs, noi am venit cu inovația în comunnicare, pe care au primit-o cu brațele deschise.”, Joaquin Bonilla, Managing Partner, SHOW the agency.
Încărcătorul 3-în-1 MagSafe, creat special pentru produsele Apple (iPhone, AirPods, Apple Watch), asigură o încărcare rapidă, concomitentă, cu ajutorul tehnologiei fără fir. Dispozitivul, certificat de către Apple, se conectează la o sursă de curent electric, având, în același timp, protecție de siguranță la supratensiune și controlul temperaturii. Telefonul poate fi încărcat și folosit în modul landscape sau portrait, opțiune ce oferă confort la utilizare. Mai mult, incarcatorul 3-în-1 se potrivește oricărui decor, datorită design-ului și materialelor folosite în dezvoltarea lui.
Casca TELLUR Bluetooth VOX 155 este un produs dedicat tuturor persoanelor care vor să rămână conectate, indiferent de loc sau moment. Produsul asigura până la 9h de convorbiri într-o singură încărcare, iar design-ul ergonomic gândit in-house garantează o purtare ușoară, confortabilă pentru perioade îndelungate. Casca VOX 155 se poate conecta simultan la două telefoane și ofertă o claritate audio superioară de ambele părți ale conversației datorită tehnologiei de noise cancelling folosită.
SHOW The Agency este o agenție independentă de advertising și brand experience, fondată în București. Agenția oferă o paletă integrată de servicii de ATL, BTL și Digital, prin poziționarea ca partener de business pentru clienții săi.