Motorola dezvăluie colecția inspirată de razr 40 ultra, creată în colaborare cu Maurice Munteanu, dovedind încă o dată angajamentul față de lumea modei. Fashion editorul a creat cinci ținute care exprimă esența razr 40 ultra și caracterul atemporal al familiei razr. Inspirat de designul memorabil al gamei, Maurice propune reinterpretarea little black dress pentru ea, alături de clasica ținută business pentru el.
"Cu siguranță jeanșii, jacheta din piele și colierul din perle sunt piese care nu se vor demoda niciodată. Imaginează-ți: începutul anilor 2000, reclamele vintage la jeans, jachetele uber-sexy din piele. Fix ca jeanșii pe care îi purtai în liceu și care acum sunt mai cool ca niciodată, și razr 40 ultra are această capacitate fantastică de a se adapta, de a ține pasul cu absolut toate capriciile modei", spune Maurice Munteanu.
Fără îndoială, însă, bijuteria colecției este outfit-ul format din rochia statement din paiete și cizmele înalte din același material, ținuta întregită de razr 40 ultra Viva Magenta, alături de care orice outfit este desăvârșit.
Motorola este un brand care a construit de-a lungul timpului o legătură puternică între tehnologie și lumea modei. Procesul a început cu lansarea unuia dintre primele device-uri portabile din lume și a continuat cu numeroasele modele cu clapetă care s-au bucurat de o popularitate în rândul pasionaților de modă. Motorola a prezentat următoarea generație de telefoane razr, demonstrând încă o dată că designul inovator poate redefini experiența pe care o avem cu smartphone-ul nostru.
razr, un „fashion statement” atemporal
Încă de la primul smartphone clamshell, Motorola are o istorie bogată în rescrierea modului în care oamenii accesează și experimentează inovația. După primul apel efectuat de pe un telefon mobil făcut de Motorola acum 50 de ani, brandul a înțeles că utilizatorii aveau nevoie nu doar de un telefon portabil, ci de un dispozitiv care să le completeze stilul de viață. Astfel, au apărut pe piață celebrele telefoane Motorola cu clapetă, vedetele perioadei, în special pentru iubitorii de fashion. Apariția lui razr v3 în filmul The Devil Wears Prada a fost dovada integrării perfecte a brandului în estetica fashion a utilizatorilor, iar Motorola continuă să respecte promisiunea pe care a făcut-o cu ani în urmă.
Motorola știe ca astăzi telefoanele nu mai sunt doar o modalitate de conectare digitală sau doar un instrument pentru productivitate, ci sunt mai mult decât oricând o declarație despre personalitatea și despre stilul utilizatorilor. Prin lansarea lui razr 40 ultra, Motorola oferă încă o dată pasionaților de modă un telefon iconic, performant, cu funcții gândite pentru nevoile actuale ale utilizatorilor, în cele mai relevante nuanțe ale momentului – culorile Pantone.
motorola razr 40 ultra: Un nou design. Mai mult stil.
Noul motorola razr 40 ultra are un design modern și ultra-compact, fiind cel mai subțire smartphone cu clapetă din industrie, având și cel mai mare ecran extern care există pe un telefon pliabil.
Îl poți așeza în multiple unghiuri datorită tehnologiei Flex View, care oferă noi modalități de interacțiune și creare de conținut. Motorola oferă astfel utilizatorilor un produs iconic, care trezeste nostalgie, fiind inspirat de modelul original RAZR V3, cu un design modern și flexibil. Închis, telefonul se pliază complet, astfel că marginile superioare și inferioare sunt perfect aliniate.
Designul iconic al razr 40 ultra prezintă o combinație reușită între sticla cu finisaj mat și pielea vegană de pe partea din spate. Motorola aduce opțiuni îndrăznețe de culori pe noul razr 40 ultra, inclusiv Pantone® Colour of the Year 20233, Viva Magenta, o nuanță dedicată pentru dispozitivele Motorola. Alte culori disponibile sunt Infinite Black și Glacier Blue.