GRF+, agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate, își consolidează produsul creativ prin numirea Laurei Nedelschi în rolul de Director de Creație. Laura va susține ambiția agenției de a genera impact printr-un produs de comunicare integrat, aducând valoare clienților prin dezvoltarea de conținut relevant.
„Discutăm de mult în industria de PR despre un produs creativ care să ni se potrivească. Unul care să genereze interes și conversație dincolo de investiția media, fie că îi spunem earned creative sau culture-first sau cu meaning+, cum l-am definit noi la GRF+. Adică produs creativ la intersecția dintre interes și suprapunere peste conversația publică, ceva ce arată bine și despre care ai vrea să povestești atunci când ești în oraș cu prietenii. Ceva care are un sens inclus în execuție, care să fie benefic atât pentru brand, cât și pentru societate. Cred că Laura ne poate ajuta să ajungem mai repede și mai des la acest tip de produs, fie că este o campanie PR driven de integrated marketing, una de media outreach sau un proiect în care implicăm creatorii de conținut,” a spus Bogdan Tomoiagă, Director Executiv.
„Pentru mine e un pas firesc în a mă apropia dintr-un alt unghi, dar cu aceeași curiozitate, de ce poate face un brand. Nu ce spune. Ci ce face. Acum, voi fi parte din povestea asta dintr-un unghi PR driven, care pentru mine se simte ca un unboxing al unui lucru pe care abia aștepți să-l ții în mână, să îl pipăi și să îl vezi cum funcționează. Ambiția mea e să înțeleg cât mai multe moduri în care poți lucra integrat – iar aici nu doar că fac asta, dar am și ocazia să lucrez alături de o echipă cu care am în comun valori care țin de etica muncii și de proiecte comerciale, dar care înțeleg și responsabilitatea pe care o avem ca industrie în societate. Pentru mine e mare lucru și cred că ar trebui să fie un standard de industrie conștiința socială în business – mai ales în industria de marcom”, a spus Laura Nedelschi.
Laura Nedelschi este vicepreședinte ADC Romania, iar în paralel cu noul job de Director de Creație al GRF+ își păstrează și rolul de lead creativ și strategic în echipa de comunicare și events a AVE Romania (Asociația pentru Valori în Educație). În ADC, în afară de munca de board member și unul dintre reprezentanții Asociației în boardul ADC Europe, Laura a fost unul dintre coordonatorii proiectului noii Școli ADC, care din anul 2022 a trecut printr-un redesign fundamental și un pilot reușit. Laura lucrează de 23 de ani în advertising și a avut roluri de creație sau management de creație în agenții internaționale și locale. A condus departamente de creație ATL driven sau digital driven, în care a pus accent pe integrarea proiectelor agenției sau agențiilor implicate, dar în mod egal și în dezvoltarea profesională a creativilor și crearea unei constante în calitatea vieții lor, prin integrarea naturală a muncii de creație în cursul normal al vieții – și nu invers.
Cristina Iancu, cea care a contribuit la înființarea departamentului de creație al agenției în anul 2017 și l-a condus până în prezent, va prelua un nou rol în cadrul echipei – Creative Business Consultant, cu focus pe dezvoltarea ecosistemului GRF+ și dezvoltare de produs creativ end-to-end, precum și a găsi soluții creative pentru probleme de business pentru clienții din portofoliu.
Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Cu o istorie de 26 de ani pe piața din România și peste 80 de consultanți, GRF+ a primit zeci de distincții la competițiile de profil internaționale și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award. Portofoliul agenției include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. Misiunea GRF+ este evidențierea ideilor și a proiectelor co-create pentru impact maxim în business și în societate.