La un an de la lansarea Teads Attention Program, Teads anunță că soluția de măsurare a nivelului de atenție față de reclame este disponibilă, în premieră, în platforma de media buying Teads Ads Manager la nivel global, inclusiv în țările din regiune CEE, oferind tuturor clienților acces la date despre audiență și suport excelent în optimizarea campaniilor.
Odată cu această integrare, Teads devine prima platformă din lume care integrează în mod nativ soluția de măsurare a atenției Lumen, oferind clienților posibilitatea să măsoare nivelul de atenție față de reclame în aceeași manieră în care au acces la metricii de viewability.
Teads anunță lansarea unei soluții de măsurare a nivelului de atenție față de reclame în Teads Ads Manager, platforma proprietară de media buying, oferind clienților posibilitatea să urmărească acest metric important așa cum urmăresc, de exemplu, metricii de viewability. Această integrare marchează un an de la lansarea Teads Attention Program, un incubator pentru inovație, care a inclus sute de teste cu Lumen și alți parteneri importanți din industrie.
Teads Attention Program oferă date-cheie privind nivelul de atenție obținute din peste 20 de țări, de la 120 de advertiseri și din analiza a peste 2,5 miliarde de afișări și 500 de reclame; Partenerii Teads pe partea de măsurare a nivelului de atenție – Lumen și Adelaide – au extins analiza pe zona de mobil, desktop și CTV.
Activând măsurarea atenției în TAM, advertiserii au acces la informații valoroase cu privire la nivelul de atenție primit de reclamele lor și au posibilitatea să identifice factorii care atrag atenția publicului, să-și optimizeze campaniile și să genereze rezultate cu impact. Aceste valori sunt obținute într-un mod complet cookieless și oferă o soluție scalabilă pentru măsurarea eficienței reclamelor.
Mike Follett, Managing Director, Lumen Research a declarat: „Odată cu integrarea metricilor de atenție față de reclame, Teads și-a consolidat poziția la nivel global. Acum, clienții care folosesc Teads Ad Manager pot măsura atenția în campaniile lor cu un singur click, obținând insight-uri fără precedent referitoare la performanță, bazate pe soluția Lumen de măsurare a atenției.”
Odată cu integrarea acestei soluții în platformă, Teads dă publicității concluziile unei meta-analize despre nivelul de atenție față de reclame, care dovedește nevoia de a trata atenția ca pe un metric de sine stătător în campaniile de media. Cercetarea evidențiază astfel direcții prin care companiile pot valorifica acest metric, pentru a crește indicatorii de brand și îmbunătăți rezultatele campaniilor.
Prin acest studiu, Teads a reușit să valideze patru factori majori care influențează nivelul de atenție – calitatea media, experiența oferită de reclamă, relevanța și creativitatea – factori identificați prin cercetări realizate împreună cu parteneri puternici din industrie. Mai mult, prin acest studiu, Teads a reușit să colecteze informații-cheie despre fiecare factor în parte, pe baza măsurătorilor efectuate de Lumen și Adelaide.
Teads a descoperit că publisherii premium obțin o performanță superioară în ceea ce privește nivelul de atenție al consumatorilor: reclamele de calitate rulate de Teads beneficiază de un nivel al atenției de cel puțin trei ori mai mare decât reclamele rulate pe Facebook, conform unor surse de măsurare multiple. În plus, formatele creative premium oferite de Teads înregistrează un nivel al atenției comparabil cu cel al platformei YouTube, cu un APM (secunde de atenție raportat la 1.000 de afișări - „attentive seconds per 1,000 impressions”) cu 15% mai mare în comparație cu referința Lumen din decembrie 2022, fiind totodată mai bine percepute de useri și mai eficiente.
Cercetările Teads, coroborate și cu alte măsurători existente în piață, realizate pe diverse verticale, au validat legătura între creșterea nivelului de atenție și o poziționarea mai bună a brandului. Totodată, au confirmat că cei patru factori identificați în cadrul studiului Teads pot fi utilizați cu succes pentru determinarea nivelului de atenție și implicit al valorii aduse brandului.
Caroline Hugonenc, Senior Vice President, Research & Insights, Teads adaugă: „Ceea ce este cu adevărat unic în cadrul Teads Attention Program este că le permitem clienților să testeze, să învețe și să măsoare rezultatele live în cadrul campaniilor. Clienții sunt din ce în ce mai deschiși să ia în calcul nivelul de atenție în cadrul capaniilor și să-și dezvolte astfel un avantaj competitiv. Pentru a-i sprijini în aceasta călătorie, vom continua să inovăm în dezvoltarea soluțiilor de măsurare, dar și în integrarea metricilor de atenție în etapa de activare și planificare a campaniilor.”
Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu cei mai importanți publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma “end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile și consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experiențe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri și o soluție de monetizare avantajoasă pentru editorii de conținut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.
Teads livrează rezultate pentru branduri, agenții și publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări.