E important să te simți bine în pielea ta. Un îndemn care ține de încredere, dar și de acceptare a ceea ce suntem. Pielea e teritoriul senzațiilor și al percepțiilor fine, e granița sensibilă între corp și lumea fizică. Povestea corpului nostru este spusă cel mai bine în campania brandul de dermatocosmetice SVR, care și-a făcut intrarea pe piața din România cu mesajul ”Show Me Your Confidence”.
Brandul SVR are o poveste specială, spune George Dobre, General Manager @ SVR Romania. SVR a început ca un brand creat de farmaciști, cu produse prescrise de medici. Produsele SVR sunt rezultatul inovațiilor validate de un panel științific, sprijinite de expertiza medicală.
”Perfecte sau imperfecte, la SVR suntem convinși că toate tipurile de piele sunt frumoase, iar frumusețea este despre a te simți întotdeauna bine în pielea ta”, spune George Dobre.
În interviul de mai jos, George Dobre vorbește despre campania de lansare SVR pe piață, strategia de promovare a brandului în acest an și care sunt dorințele și nevoile consumatorilor când vine vorba de sănătatea pielii lor.
Povestea SVR
SVR este un brand dermatocosmetic cu o poveste impresionantă. Fondat de farmaciști și prescris inițial de medici, SVR a devenit un jucător de top pe piața internațională. Ne mândrim cu faptul că suntem cel mai dinamic brand de dermatocosmetice, cu o creștere rapidă a cifrei de afaceri și o reputație remarcabilă.
SVR România este o echipă dedicată, tânără, totodată experimentată. Avem o echipă creativă, formată din profesioniști talentați, cu o pasiune pentru promovarea și dezvoltarea acestui brand pe piața românească.
Parte din povestea brandului SVR este povestea pielii fiecăruia dintre noi. Perfecte sau imperfecte, la SVR suntem convinși că toate tipurile de piele sunt frumoase, iar frumusețea este despre a te simți întotdeauna bine în pielea ta.
Intrarea SVR pe piața dermatocosmeticelor din România prin reprezentanță directă a debutat cu o campanie menită să încurajeze fiecare persoană să se simtă bine în propria piele.
Mesajul campaniei
Misiunea noastră constă în a sprijini consumatorii să se simtă bine în pielea lor, oferindu-le sprijin și ajutor pentru a-și readuce pielea și corpul în echilibru, oferindu-le soluții eficiente și încredere în fiecare produs pe care îl utilizează.
Campania SHOW ME YOUR CONFIDENCE, dezvoltată împreună cu partenerii de la WiseBrand, a apărut ca rezultatul unei profunde înțelegeri a nevoilor consumatorilor din România în ceea ce privește îngrijirea pielii și încrederea în sine. Știm cu toții că diversele probleme dermatologice ne pot afecta încrederea în propria piele și în sine. Campania a fost concepută ca o platformă pentru a promova diversitatea, autenticitatea și acceptarea de sine.
Ne-am dorit să transmitem un mesaj puternic, iar acesta nu a trecut neobservat în rândul consumatorilor, oferindu-le oportunitatea de a se simți încurajați și acceptați. Postările în colaborare cu @laboratoiresvr_ro ale celor 8 influenceri care s-au alăturat campaniei au ajuns la peste 862.000 de utilizatori și au generat 1 milion de impressions.
Astfel, campania SHOW ME YOUR CONFIDENCE a primit un feedback foarte pozitiv și a devenit un pilon important în strategia de comunicare a SVR, contribuind la consolidarea poziției noastre pe piața dermatocosmeticelor din România.
Strategie 360 @ SVR
Strategia SVR implică o acoperire extinsă a tuturor canalelor de comunicare și interacțiune cu consumatorii, precum și a diferitelor aspecte ale activității companiei, toate cu scopul de a asigura o experiență completă și satisfăcătoare pentru consumatori.
Ne-am propus să oferim o experiență coerentă și consistentă în toate punctele de contact cu consumatorii. Aceasta include comunicarea eficientă a valorilor brandului, informații clare și detaliate despre produse, precum și susținerea și îndrumarea consumatorilor în alegerea celor mai potrivite soluții pentru nevoile lor specifice.
În ceea ce privește canalele de comunicare, SVR utilizăm o varietate de mijloace, de la publicitate în media tradițională și digitală, campanii de marketing online, activități de PR, precum și prezența activă în SoMe și pe site-ul oficial. Prin intermediul acestor canale, SVR transmite mesajul său de încredere, expertiză și soluții eficiente pentru îngrijirea pielii.
Diferențierea produselor SVR
SVR a început ca un brand creat de farmaciști, cu produse prescrise de medici. De-a lungul timpului, SVR a construit o reputație solidă ca un brand încrezător și respectat în comunitatea dermatologilor. La momentul actual, inovațiile SVR sunt validate de un panel științific, prin această practică asigurând consumatorii că produsele SVR sunt sprijinite de expertiza medicală și sunt dezvoltate conform celor mai înalte standarde.
Într-un ocean de opțiuni, SVR iese în evidență ca un far de încredere pentru consumatori, oferind soluții eficiente și sigure pentru diversele nevoi dermatologice. Investim în cercetare și dezvoltare pentru a crea produse cu formule avansate și ingrediente de înaltă calitate, care să răspundă în mod eficient nevoilor și cerințelor consumatorilor. Colaborăm strâns cu profesioniști pentru a oferi informații actualizate și corecte cu privire la îngrijirea pielii și importanța utilizării produselor dermatocosmetice.
Succesul SVR pe piața dermatocosmeticelor din România
Expertiza, creativitatea, motivația, responsabilitatea și agilitatea echipei noastre sunt fundamentale pentru succesul nostru. Suntem o echipă încă mică, în creștere, iar asta ne conferă avantajul de a acționa rapid și eficient, în beneficiul clienților noștri.
Dezvoltăm parteneriate și colaborări strategice pentru a deveni top-of-mind în rândul consumatorilor de dermatocosmetice din România. În căutarea unui echilibru, ne dorim să fim prezenți în rândul jucătorilor relevanți de pe piață, inclusiv distribuitori naționali, lanțuri de farmacii la nivel național și regional, farmacii independente și e-retaileri.
De asemenea, căutăm să obținem sprijinul unei comunități medicale variate și puternice. Obiectivul nostru este să fim prima opțiune în mintea consumatorilor – cu siguranță vom realiza acest obiectiv, dar este important să o facem într-o manieră sănătoasă și într-un interval de timp sustenabil.
Nu în ultimul rând, pentru a ne adapta nevoilor pieței și pentru a răspunde rapid la schimbările de preferințe ale consumatorilor, adoptăm o strategie de ascultare activă a feedback-ului clienților. Am înțeles că o comunicare deschisă și o relație solidă cu consumatorii sunt esențiale pentru succesul pe termen lung.