The NEW devine partenerul de comunicare integrata pentru Perla Harghitei

The NEW devine partenerul de comunicare integrata pentru Perla Harghitei

Agentia de creative strategy The New a dezvoltat anul acesta campania de repozitionare si comunicare a brandului Perla Harghitei.

In urma unui proces intens de selectie care a presupus crearea unei pozitionari de brand, a strategiei de comunicare si a unei campanii de comunicare integrata, agentia The NEW a fost desemnata castigatoare, urmand sa implementeze propunerile pana la finalul anului 2023.

Perla Harghitei se va prezenta astfel publicului intr-o lumina noua, proaspăta, plina de emoție, păstrând însă nealterate valorile și istoria unuia dintre cei mai importanți jucatori din piața de ape minerale de la noi.

"Ma bucur foarte mult ca am reusit sa punem bazele inca unui parteneriat puternic plecand de la valori comune si o intelegere corecta a rolului comunicarii si a constructiei de brand.

Gabriela si intreaga echipa Perla Harghitei ne-au oferit oportunitatea de a cauta rezolvarea strategica a unei probleme destul de dificile, si anume revigorarea brandului Perla Harghitei, un produs cu calitati unice binecunoscute intr-o categorie extrem de competitiva, cu jucatori stabili si istoric de comunicare.

Aceasta provocare se potriveste manusa pe tipul de proiecte care ne caracterizeaza la The NEW si anume cele prin care facem din produse - branduri si gasim solutii care imbina natural strategia si creatia pentru a rezolva probleme de brand.

Fiind noi insine niste challengeri, suntem onorati de fiecare data cand avem ocazia sa lucram cu branduri care vor, ca si noi, sa se consolideze intr-o maniera corecta din punct de vedere al comunicarii, autentica cu sine si cu consumatorii dar si curajoasa, intr-un context economic in care, din pacate, pentru unii creativitatea nu mai este neaparat un criteriu relevant.", Oana Nedelea, Strategy Director The New.

"The NEW e o agentie de creative strategy in sensul ca oferim un produs integrat in care creatia si strategia sunt inseparabile de la brief si pana la executie. De aceea punem mereu in centru THE BIG IDEA, care este tocmai rezultatul acestei simbioze. Faptul ca echipa Perla Harghitei a ales varianta The NEW ca fiind cea castigatoare nu ne surprinde, insa ne onoreaza si ne obliga.", Claudiu Dobrita, Creative Partner The NEW.  

"Am gasit PARTENER in boardul Perla Harghitei. Nu, nu un client, nu un business pentru care “agentia (generic) presteaza servicii”. Ci un PARTENER. O echipa de profesionisti pentru care ideea de a integra specialisti in comunicare si a construi pe termen lung alaturi de ei, inca mai are reverberatii si este practicata (nu doar declarata) in umbra unor principii solide. Din postura unui profesionist in client-service este o bucurie enorma, pentru ca stiu ca ceea ce ne-a legat inca de la primele intalniri este o etica comuna de business, de intelegere sanatoasa a colaborarilor de acest gen si de principii care, odata aplicate, nu pot conduce decat la rezultatele acelea puse pe hartie. Multumiri pentru deschidere, incredere si incluziune! Let’s roll!", Raluca Gheorghe, SR Account Director The New. 

"Întâlnirea cu noii colegi de la The New a fost o frumoasă descoperire! Am cunoscut oameni buni și inspirați, care văd potențialul în produsul și brandul nostru, care au imbrațișat cu pasiune provocarea propusă și dorința noastră de a pune consumatorul pe primul plan, ajungând la acesta prin emoție și onestitate. Cu această combinație am rezonat și am știut că ne-am extins echipa de la prima întâlnire. Sunt absolut sigură că noua platformă de comunicare va avea un ecou puternic în rândul consumatorilor și va duce mai departe spiritul efervescent Perla Harghitei", Gabriela Ionescu, Marketing Director. 

 

Infiintata in 2021, The New este o agentie de comunicare integrata independenta care pune in centrul produsului sau strategia creativa. Fondata de profesionisi de top cu experienta relevanta de peste 15 ani in industria de comunicare, The NEW isi propune sa ofere suport clientilor locali si regionali in crearea si cresterea brandurilor prin combinatia de strategie, inovatie si storytelling.

The New are in portofoliu clienti globali si locali, printre care Nepi Rockcastle, ROCA Industry, Habitat for Humanity, Fater/Ace, Biofarm, MagnaPharm, Selfie Project, Perla Harghitei, Dream Prints si altii.

Compania Perla Harghitei a fost înființată în 1990 și este una dintre principalele companii de extractie, îmbuteliere și comercializare a apei minerale naturale din România. Are în portofoliu brand-urile de apă minerală naturală Perla Harghitei și Tiva Harghita, disponibile consumatorului în variantele plată și carbogazoasă, în toate lanțurile de distribuție cunoscute. Apa se îmbuteliază în fabrica din Sâncrăieni, localitate situată la o altitudine de 650 metri, în Bazinul Ciucului Inferior, la Poalele Munților Harghita. Alimentarea zăcământului se face din precipitațiile căzute la înălțimi de peste 1000 metri, iar timp de peste 60 de ani, în subteran, apa se mineralizează și se impregnează cu dioxid de carbon. Perla Harghitei și Tiva Harghita sunt ape minerale naturale, hidrogencarbonatate, calcice, sodice, magneziene, cu conținut mediu de săruri minerale, accesibile tuturor categoriilor de consumatori și recomandate consumului zilnic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related