The Geeks semnează o nouă campanie OTP Bank România pentru soluțiile de refinanțare a creditelor

The Geeks semnează o nouă campanie OTP Bank România pentru soluțiile de refinanțare a creditelor

Agenția de comunicare integrată The Geeks, parte a Saatchi Creative Hub Bucharest, a lansat cea mai recentă campanie pentru OTP Bank România, prin care prezintă soluțiile de refinanțare a creditelor dezvoltate de aceasta.

Într-o perioadă în care toate costurile par să crească, românii se pot simți copleșiți de inflație și de toate cheltuielile zilnice. Iar dacă au și rate pe care trebuie să le acopere, situația devine și mai complicată. Pornind de la această idee, The Geeks și OTP Bank România îi îndeamnă pe români, într-o notă optimistă, să își aducă portofelul la normal cu refinanțarea de la OTP Bank.

Când vorbim despre creditele de nevoi personale avem aceleași câteva imagini stereotipare în cap, cum ar fi vacanțele exotice sau redecorări interioare. Dar, în realitatea financiară actuală, facturile la utilități și cumpărăturile săptămânale au ajuns să fie echivalentul escapadelor în Maldive. Am vrut să arătăm produsul într-o notă optimistă, care însă înțelege rollercoaster-ul emoțional creat de cheltuielile zilnice”, a declarat Laura Belc, Creative Director, The Geeks.

Declinată pentru o gamă vastă de medii – TV, radio, cinema, POSM, digital și social media – campania ”Adu-ți portofelul la normal cu refinanțarea de la OTP Bank” pune într-o nouă lumină ideea de refinanțare a creditelor, venită în ajutorul celor care s-au confruntat în ultima perioadă cu rate mari și cheltuieli zilnice în creștere.

„Ne-am dorit să tratăm într-o manieră creativă și practică o realitate imediată, în care cheltuielile zilnice par să ne tot micșoreze portofelele, cu o soluție care promovează echilibru financiar, opțiunea de refinanțare. Este un instrument de creditare popular, care aduce stabilitate în situația financiară personală, așa că și execuția a urmat aceeași cale.  Suntem bucuroși că în spotul care rulează acum avem o surpriză, creditul de nevoi personale fiind prezentat chiar de către o colegă, într-o notă autentică ce readuce situația financiară a personajului la normal”, a declarat Grațiela Palan, Senior Brand Manager, OTP Bank România. 

OTP Bank România este subsidiara OTP Group, o bancă universală cu o prezență foarte bună în Europa Centrală și de Est, care oferă soluții financiare complete, fiind activă atât în segmentul retail, cât și corporate. În România, membrii Grupului OTP sunt: OTP Bank România, OTP Consulting, OTP Leasing, OTP Asset Management, OTP Factoring, OTP Advisors și Fundația OTP Bank România.

 

Credits:

Echipa The Geeks:
Ioana Mușat – Managing Director
Laura Belc – Creative Director
Simona Pandele – Senior Copywriter
Alexandra Dumitrana – Senior Art Director
Laurențiu Semeniuc - ‪Head of Strategy
Mirabela Manea - Digital and Data Account Director
Liviu Baciu - Senior Account Manager
Caterina Apostol - ‪Social Media Manager
Cristina Tănase – Account Manager
Alexandra Brezoianu – Junior Account Executive
Simona Zglimbea – Account Director
Camelia Efrimov - ‪AV Production Director
Alexandru Călin - ‪AV Producer

Echipa OTP Bank România:
Grațiela Palan, Senior Brand Manager
Alina Iagaru, Media Planning and Digital Marketing Manager
Arina Lazăr, Social Media Specialist

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, împreună cu Saatchi&Saatchi România. Agenția se poziționeză ca un partener de business cu focus pe soluții creative multidisciplinare de comunicare și competențe specializate în inovație, tehnologie și data.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related