Saatchi Creative Hub semnează cea mai recentă campanie realizată de Dăruiește Viață, în parteneriat cu Tazz. Sub sloganul Poftă de fapte bune, campania îi îndeamnă pe români să facă donații direct în aplicația Tazz pentru echiparea și dotarea spitalului de copii construit de Asociație.
Mecanismul prin care au loc donațiile este unul simplu: utilizatorii care doresc să participe nu trebuie decât să intre în aplicația Tazz, la secțiunea Magazine (Poftă de fapte bune) și să aleagă din oferta Dăruiește Viață produsele pe care doresc să le doneze spitalului. Astfel, pot alege de la echipamente medicale, la consumabile și piese de mobilier. Comanda plasată prin intermediul Tazz reprezintă o donație virtuală, produsele fiind achiziționate ulterior direct pentru spital. Campania își propune să strângă fonduri în valoare de 150.000 de euro până pe data de 15 iulie, 100% din fondurile strânse din comenzile realizate în aplicație fiind direcționate către Asociația Dăruiește Viață pentru echiparea spitalului de copii. Conceptul și execuția campaniei au fost realizată pro bono de Saatchi Creative Hub.
„Dacă intri pe Dăruiește Viață pe Tazz putem garanta o sesiune de cumpărături care te va face să te simți cu adevărat bine. Am vrut să încercăm o metodă de donație nouă. Să fie simplă, accesibilă și de preferat să te prindă într-un moment în care vrei să dai bani, în sesiunile tale de shopping. Și nu dai doar bani, ci vezi exact ce are nevoie spitalul și alegi obiectul pe care vrei să îl donezi; fie el o jucărie, fie un pat de ATI. Așa poți să simți că aportul tău are un rezultat direct în proiectul #NoiFacemUnSpital”, a declarat Laura Belc, Creative Director Saatchi & Saatchi Creative Hub.
„De câte ori în viață poți spune că ai echipat un Spital? Sau că ai participat la dotarea unui Spital de copii? Este încă o premieră pe care Dăruiește Viață o aduce cu inițiativa #NoiFacemUnSpital, pe lângă multiplele premiere la nivel de infrastructură medicală și condiții de tratament create în Spitalul construit exclusiv din donații și sponsorizări. Am considerat că luna iunie este o lună perfectă pentru a începe această campanie care ne va oferi resursele necesare să asigurăm copiilor cu patologii grave condiții de tratament ca în Europa de Vest”, Carmen Uscatu, fondatoare Dăruiește Viață.
„Lucrările de construcție s-au finalizat, suntem în proces de recepție lucrări și cât de curând vom pregăti operaționalizarea Spitalului construit de Dăruiește Viață cu sprijinul a peste 350.000 de oameni și peste 7.000 de companii. Acum este momentul potrivit să ne gândim la cum va funcționa zi de zi, ce nevoi vor avea pacienții, cadrele medicale și părinții. Pentru că #NoiFacemUnSpital înseamnă mai mult decât o clădire, înseamnă un alt fel de a primi îngrijire medicală în România”, Oana Gheorghiu, fondatoare Dăruiește Viață.
„Când am aflat că #NoiFacemUnSpital intră în etapa #NoiEchipamUnSpital, ne-am alăturat imediat inițiativei. Am deschis împreună cu prietenii de la Dăruiește Viață un magazin de fapte bune în aplicație, în care vezi ce nevoi are Spitalul, alegi ce vrei să dăruiești și toate donațiile merg direct către echiparea lui. Este un proiect la care ținem foarte mult și în care orice ajutor contează pentru ca Spitalul să înceapă să funcționeze cât mai repede”, Roxana Niculae, Brand Manager Tazz.
Inițiativa #NoiFacemUnSpital a Asociației Dăruiește Viață este cea mai mare inițiativă de implicare socială din România și primul spital de copii construit de la zero, exclusiv din donații și sponsorizări. Începute în vara anului 2018, lucrările pentru construirea spitalului au fost finalizate, proiectul fiind acum în proces de recepție a lucrărilor de construcție. Noul spital va asigura infrastructura necesară pentru oferirea de îngrijire multidisciplinară copiilor cu patologie oncologică și alte boli grave și va aduce multiple premiere în România, precum: un bloc operator cu cinci săli de operație realizat exclusiv din sticlă pentru reducerea infecțiilor nozocomiale, spații speciale gândite pentru părinți și pacienți (spații de relaxare, cinema indoor, studio radio, grădină interioară etc.), primul departament de radioterapie pediatrică dintr-un spital public, ATI cu saloane individuale și acces pe baza unui sistem clean hands, etc.
#PoftaDeFapteBune #doarpetazz
Saatchi Creative Hub
Bogdan Costin – Creative Director
Laura Belc – Creative Director
Alexandra Dumitrana – Art Director
Cristina Choleva – Art Director
Simona Pandele – Copywriter
Andreea Gherda – Copywriter
Emanuela Tudorache – Sr Account Manager
Dăruiește Viață:
Fondatoare Dăruiește Viață:
Carmen Uscatu, Oana Gheorghiu
Echipa de comunicare:
Gabriela Vătafu
Mihaela Pintilie
Dionisia Sandu
Raluca Chifu
Tazz
Răzvan Acsente - Chief Marketing Officer
Cristina Sauciuc - Head of Brand & Communications
Roxana Niculae – Brand Division
Eva Coșa – Social Media Division
Diana Barbu - Social Media Division
Daniel Buzatu - Graphic Designer
Andrada Farcaș - Copywriter
Dan Petre - Market Analyst
Olimpia Urtilă - Business Support Coordinator
Adrian Trulea - Head of Product Management
Saatchi Creative Hub Bucharest este un ecosistem format din agențiile Saatchi & Saatchi și The Geeks, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România. Din portofoliul de clienți fac parte PepsiCo (Cheetos, Star), Heineken (Ciuc, Neumarkt), Groupeseb (Tefal, Rowenta, Krups), Provident, Ferrero sau Unibet.