Matthew Phelan: Angajații fericiți își dezvoltă toate părțile sistemului lor cerebral și pot fi mai creativi și, în cele din urmă, mai inovatori

Matthew Phelan: Angajații fericiți își dezvoltă toate părțile sistemului lor cerebral și pot fi mai creativi și, în cele din urmă, mai inovatori

Ar trebui companiile să investească în fericirea angajaților? Care sunt costurile dacă nu o fac și cum ar trebui să creeze un mediu fericit pentru oameni? Matthew Phelan, co-fondator al Indexului Fericirii și autor al cărții „Freedom To Be Happy” are răspunsurile. Sau, cel puțin, le caută prin cercetări neuroștiințifice. Indexul Fericirii (The Happiness Index) este o platformă digitală bazată pe neuroștiință care ajută organizațiile să afle în timp real cum gândesc, ce simt și cum se comportă angajații. Platforma este disponibilă în România datorită parteneriatului exclusiv cu Sodexo Benefits and Rewards Services, liderul pieței de beneficii extrasalariale.

Matthew Phelan a avut o carieră interesantă, trecând de la munca la fermă la fondarea unei agenții de marketing digital și la studiul fericirii la locul de muncă. Motivat de dorința de a înțelege mai bine cultura și ceea ce ne leagă, el a creat o platformă unde angajatorii găsesc resurse - susținute de știință - pentru a îmbunătăți fericirea angajaților.

În contextul Marii Demisii și al tendinței de „quiet quitting”, este mai important ca oricând pentru companii să acorde atenție bunăstării echipelor lor. Am avut ocazia să discutăm cu Matthew Phelan despre cercetările și concluziile sale în cadrul Bucharest Tech Week, unde a participat alături de Sodexo, partenerul său exclusiv în România. Citiți mai jos și explorați fericirea - poate duce la mai multă creativitate și inovație.

 

Povestea ta pe scurt

Cariera mea a început lucrând la o fermă, iar prima mea aventură în afara acesteia a fost înființarea unei agenții de marketing digital, numită 4Ps Marketing, când aveam 25 de ani. Am început 4Ps într-o mansardă de pe Wimpole Street din Londra și am ajuns să deservim peste 100 de branduri, precum Selfridges, M&S, Nissan și L'Oréal, înainte de a ieși din afacere printr-o vânzare comercială.

Dorința mea de a înțelege mai bine cultura și ceea ce ne unește a devenit parte din povestea fondatoare a Indexului fericirii.

 

Cei mai importanți factori care determină fericirea angajaților. Și o surpriză

Cei mai importanți patru factori care determină fericirea angajaților sunt siguranța psihologică, sentimentul de recunoaștere, libertatea de a profita de oportunități și relațiile pozitive.

Sentimentul de recunoaștere are cea mai mare variație în setul de date dintre toți factorii cheie, ceea ce înseamnă că modul în care ar trebui să arătați apreciere către angajați diferă foarte mult de la o persoană la alta.

 

Importanța Indexului Fericirii, distribuit în exclusivitate în România de Sodexo Benefits and Rewards Services

Să-i asculți pe angajați este punctul de plecare pentru fericirea lor. Dacă nu faci asta, consecințele sunt lipsa de implicare la locul de muncă, o fluctuație mare a personalului, performanțe scăzute și, în cele din urmă, venituri mai mici.

Platforma noastră se bazează pe neuroștiință. Fiecare întrebare din sondaj este etichetată cu o temă din domeniul neuroștiinței. Puteți găsi factorii de care oamenii dvs. au nevoie pentru a prospera la locul de muncă. Toate sondajele noastre predefinite măsoară modul în care se simt și se comportă oamenii dvs. în timp real, din ziua în care încep să lucreze și până în ziua în care pleacă.

Platforma noastră garantează recenzii continue și flexibile, protejând în același timp confidențialitatea și siguranța angajaților dumneavoastră.

Este important să folosiți această platformă pentru a obține cele mai bune rezultate de la oamenii dumneavoastră. Companiile din România pot avea acces la acest instrument prin parteneriatul nostru exclusiv cu Sodexo Benefits and Rewards Services pe piața locală.

 

Legătura dintre fericire și inovație

Angajații fericiți își dezvoltă toate părțile sistemului lor cerebral și pot fi mai creativi și, în cele din urmă, mai inovatori.

Cartea mea, „Freedom To Be Happy”, demonstrează că angajații fericiți sunt mai productivi, vând mai mult, sunt mai creativi și, în cele din urmă, ajută organizațiile să aibă mai mult succes financiar.

 

Fericirea, de la teorie la acțiune

Fericirea are două sensuri de funcționare. Organizațiile pot crea factorii de mediu potriviți pentru ca fericirea să crească, dar angajații trebuie să profite de această oportunitate pentru a se dezvolta.

 

Starea de spirit postpandemică

În timpul pandemiei, datele au arătat pentru prima dată că familia a fost principalul factor care i-a făcut pe angajați fericiți și nefericiți în același timp. Pe măsură ce am ieșit din pandemie, angajații apreciază mediile de lucru flexibile, astfel încât să își construiască o carieră, dar și să echilibreze acest aspect cu o viață de familie sănătoasă.

 

Fericirea la locul de muncă. Dar acasă?

Dacă ești mai fericit acasă, vei fi mai fericit și la serviciu. Dacă ești mai fericit la serviciu, vei fi mai fericit și acasă. Funcționează în ambele sensuri, iar rezultatele cercetărilor pot fi aplicate și în viața personală.

 

Ești mulțumit de munca ta?

Sunt fericit dacă nu trebuie să aleg între a fi un tată bun și un bun CEO. Uneori, acestea intră în conflict, dar mă străduiesc să mă asigur că astfel de situații sunt rare.

 

Scrieți un mesaj scurt pe un panou publicitar din centrul Bucureștiului

#FreedomToBeHuman

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related