O conferință de retail tradițional organizată ca un festival.
În urma unui proces de pitch amplu și riguros organizat de METRO România în cursul acestui an, având ca subiect organizarea Conferinței Naționale LaDoiPași 2000, câștigătorul desemnat a fost echipa Wunderman Thompson, parte din Grupul Ogilvy România.
Conceptul câștigător dezvoltat și implementat de echipa Wunderman Thompson este „Viitorul este LaDoiPași” – un eveniment de o amploare fără precedent în istoria METRO România, dedicat antreprenorilor din franciză, care a avut loc la centrul expozițional Romexpo din București. Au fost reuniți peste 3000 de participanți din întreaga țară – majoritatea fiind antreprenori din rețeaua LaDoiPași, reprezentanți ai instituțiilor relevante, antreprenori de succes din diverse domenii, precum și reprezentanți METRO. Evenimentul s-a desfășurat în contextul sărbătoririi atingerii pragului impresionant de 2000 magazine LaDoiPași în România, aducând în prim plan strategia METRO de a susține comerțul tradițional și afacerile independente în continuare, precum și planurile pentru dezvoltarea rețelei LaDoiPași, pe viitor.
Performanțele partenerilor LaDoiPași au fost sărbătorite în cadrul unei Gale speciale de premiere. Totodată, finalul evenimentului a fost marcat de un show de excepție, într-o formulă originală, care a adus pe aceeași scenă câțiva dintre cei mai cunoscuți artiști români, într-un concept de spectacol unic, special creat pentru această ocazie.
Participanții au experimentat un show impresionant care a avut la bază un concept gândit și implementat de echipa Wunderman Thompson, parte din Grupul Ogilvy România. Ideea din spatele acestui concept pune în valoare atributele brandului LaDoiPași, proximitatea și inovația, dar și forța comunității și continuitatea sa.
Antonia, Delia, Carla’s Dreams, Horia Brenciu Orchestra, Dan Bittman, Anna Lesko, Mircea Baniciu, 3 SUD EST, Carmen Chindriș & Taraful Rutenilor și DJ Nato sunt artiștii care au concertat la conferința națională - VIITORUL ESTE LA DOI PAȘI - unul dintre cele mai mari evenimente de retail din România, organizat în ultimii ani.
“Când am câștigat pitch-ul pentru realizarea acestui eveniment am știut că avem un task dincolo de un BTL de proporții. Am știut că avem de spus o poveste. Din fericire, am avut de-a face cu acel tip de client care are deja o poveste, lucru care ne-a incitat foarte mult creativitatea. Am gândit un eveniment poveste despre puterea comunității, despre perseverență și despre forward thinking. Franciza LaDoiPași este, cel mai probabil, primul model funcțional din România de construcție a unei rețele de antreprenori independenți. Sperăm că toți cei care au călcat pe “bulevardul” LaDoiPași, pe care l-am construit cu ocazia acestui eveniment, au simțit același sentiment de mândrie pe care l-am avut și noi, ca organizatori”, Ileana Badiu, Co - Managing Director Wunderman Thompson, parte din Ogilvy România.
Evenimentul s-a dorit a fi un imens “mulțumesc” pentru toți cei care au contribuit, de-a lungul timpului, la dezvoltarea celei mai puternice rețele de antreprenori independenți din țară.
“Ne-am dorit un partener curajos, creativ și neînfricat, care să aibă dorința și capacitatea de a ne ajuta să creăm un concept nemaivazut și nemaiauzit, ca omagiu pentru partenerii noștri din rețeaua LaDoiPași. Am găsit în partenerii din Wunderman Thompson, parte din Ogilvy România, pasiune și dedicare duse la nivel de excelență, care suprapuse pe cunoștințele vaste în a aduce strălucire unui super eveniment, au creat o platformă integrată în care toate implicațiile conexe ale evenimentului de anvergură și-au găsit locul ca într-un puzzle de excepție. Au creat un festival inovativ al recunoștinței pe care o merită din plin partenerii LaDoiPași din cea mai mare rețea de antreprenori independenți din România.”, Marina Zara, Marketing Driver METRO România.
Credits:
Echipa METRO România: Marina Zara, Dana Bănică, Elena Boldor, Cătălina Vlada
Echipa agenției: Ileana Badiu, Andra Voinescu, Titi Bălteanu, Florin Ungureanu, Gabriel Andrei, Irina Mihai, Dani Macarie, Ana Bîtu, Alexandru Novac, Emanuel Ignat, Cristiana Apostu, Lidia Albu, Corina Zamfirache, Ana Sișu
Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc.
În magazinele LaDoiPași, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziție o selecție generoasă de produse proaspete, de la lactate și brânzeturi, la legume și fructe, la carne proaspătă și preparate din carne. Lanțul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piață. În prezent, rețeaua numără peste 2.000 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României.
Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiențe și campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale.