[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora

[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora

Interestul românilor pentru educația financiară a crescut în ultimii ani, pe fondul efectelor post-pandemie și a creșterii prețurilor și inflației. De pe altă parte, în urmă cu doar câțiva ani, existau puține resurse de învățare, mai ales în peisajul podcasturilor financiare.

În acest context, s-a născut Money Chat, un podcast despre nevoile și poveștile financiare ale românilor, povestește Laura Mihăilă, director de marketing, communicare și CX, Raiffeisen Bank România. Proiectul este construit cu atenție la nevoile consumatorilor, la conținut și la obiceiurile media, spune ea, pentru că e singurul mod în care poți dezvolta un podcast de succes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related