Art Superstars Wanted by glo™. Căutăm următorul Superstar al comunității creative

Art Superstars Wanted by glo™. Căutăm următorul Superstar al comunității creative

Cum ar fi ca o creația de-a ta să fie văzută de toată lumea la a doua ediție Art Safari 2023? Ar fi aproape incredibil, nu? Incredibil, dar posibil. Pentru că glo™ & Art Safari au dat startul unei competiții de creație prin care caută următorul Superstar al lumii creative din România. 
Art Superstars Wanted by glo™  este un concurs destinat creatorilor la început de drum cu menirea de a susține și de a promova efervescența creativă a comunității artistice. 

Provocarea este aici: lasă-te inspirat de AER, creează ceva special și înscrie-te în concurs până pe 26 iunie.
Fii parte din #RebelsWithACause, experimentează, alătura-te galeriei speciale a noilor creatori și poți câștiga astfel un loc în galeria Art Safari 2023 și alte premii importante. 

 

În căutarea următorului Superstar

Motorul creației este energia bună, intersecția de idei și creativitate, sentimentul apartenenței la o comunitate autentică. O astfel de întâlnire a forțelor creatoare stă la baza #RebelsWithACause, platforma de brand building glo™. Brandul este alături de Art Safari la o nouă ediție, în misiunea de a susține comunitatea artistică, de a fi implicat în manifestările ei și de a aduce un plus de valoare pe scena creativă locală.

Prin competiția Art Superstars Wanted by glo™glo™ & Art Safari vor să aducă vocile creatoare în prim plan și să scoată la lumină noile tipuri de manifestare a creativității. 

Startul înscrierilor e acum. Participanții pot înscrie lucrări până pe 26 iunie.
Lucrările vor fi analizate de juriu și votate de public, iar cele 6 câștigătoare vor fi postate si pe pagina de Instagram glo_romania, unde comunitatea glo™ o va alege pe cea mai populară.

 

Lucrarea ta la Art Safari

Să vorbim acum de premiile competiției.
Cele mai bune șase lucrări alese de juriu & public vor primi câte 5.000 ron net fiecare, iar cea mai populară dintre ele încă 10.000 ron net. 

Cei 6 câștigători vor avea expuse lucrările (format A3) în timpul celei de a doua ediții Art Safari care va avea loc în perioada 30 Iunie – 10 Septembrie, în interiorul camerei glo™, etajul 2.

 

În aer

Tema competiției este generoasă cu libertatea de creație. 
Pornind de la AIR (aer), creatorii sunt provocați să își pună imaginația și skill-urile la treabă și să arate juriului și publicului care este amprenta artistică & mesajul lor creator. 

Misiunea glo™ este să îmbine arta și distracția într-un mod autentic, susținând astfel industria creativă locală și artizanii săi. Tocmai de aceea, tema propusă orbitează în jurul sintagmei ”Distracția e în aer!”, parte din campania glo™.

#RebelsWithACause manifesto vine în ajutor cu o posibilă sursă de inspirație:

Suntem aici să îți prezentăm un nou nivel al satisfacției
Unul care să fie noua ta obișnuință
Un mod în care spiritul cu adevărat rebel trece dincolo de orice compromis
Suntem aici, împreună, pentru că ne dorim întodeauna o experiență semnificativă
Scopul nostru este să alimentăm o întreagă industrie creativă
Cu idei, cu mai multă distracție, cu mai multe încercări și cu mai mult succes
Să ducem un gând inovator aproape de palpabil
Suntem Rebels with a cause.

 

Cum participi

Înainte de toate, citește regulamentul concursului. Apoi, parcurge cu atenție brieful competiției.
Etapele următoare depind de procesul de creație al fiecărui artist. Documentează-te pe marginea temei AIR, caută inspirația și creează acea lucrare care să te reprezinte și să pună privitorii pe gânduri. 

Înainte de a te înscrie, e important de știut că lucrarea trebuie să îndeplinească anumite criterii tehnice (pentru a fi cât mai ușor de produs).

Pentru a participa la competiție, fiecare creator trebuie să înscrie lucrarea propusă în două formate:

  • Artwork in format .jpg sau .png, așezat în template-ul competiției din KIT-ul de participare.
    Dimensiunea maximă a acestui format este 10 MB.
  • Artwork în format editabil/vectorial (.ai, .cdr sau .psd), așezat în template-ul competiției din KIT-ul de participare.
    Dimensiunea maximă a acestui format este 200 MB.

Înscrierea ambelor formate menționate mai sus este obligatorie. 

 

Design DOs

Există câteva elemente de care te rugăm să ții cont atunci când dezvolți lucrarea.

  • Descarcă kit-ul de participare unde găsești resursele necesare (template cu peretele pentru simulare)
  • Respectă conceptul și tema competiției
  • Lucrarea trebuie gândită pentru un format A3. Va fi instalată pe un perete.
  • Design-ul propus trebuie să se încadreze în suprafața destinată și nu trebuie să acopere logoul gloTM  
  • Design-ul propus poate să cuprindă/integreze logoul gloTM , atât timp cât brandingul rămâne vizibil și lizibil
  • Lucrarea ta poate fi postată pe pagina de Instagram glo_romania, pentru votul din partea comunității pentru Premiul de Popularitate. Doar cele 6 lucrări câștigătoare vor fi postate pe pagina glo_romania.  

 

Design DON’Ts

  • Creațiile realizate cu ajutorul Inteligenței Artificiale (AI generated Art) nu sunt considerate eligibile în acest Concurs, astfel că utilizarea acestei tehnologii pentru realizarea parțială sau integrală a lucrării înscrise atrage automat descalificarea acesteia.
  • Conținutul creat nu trebuie să fie atractiv pentru minori (de exemplu, nu putem folosi elemente precum pene, jucării, copii, imagini puerile, animale ilustrate sau care ar putea simula un desen animat etc).
  • Contentul creat poate conține elemente din natură, dar nu să sugereze o asociere directă între produs și acestea, mai exact să nu sugereze un caracter ecologic al brandului.
  • Contentul creat nu trebuie să facă în niciun fel referire în mod direct la sport și/sau sănătate.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini sau mențiuni despre țigarete.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini cu mâncare sau băutură.
  • Orice altă referire se va face prin imagini stilizate, care să sugereze, nu să arate explicit.
  • Fără conținut de natură indecentă. 

 

Juriul

Lucrările înscrise vor trece prin etapa de jurizare și votare. 
Juriul este format din Adelina Plăeșu - Social Media & Digital Content Manager, Gabriel Dumitru - FMC Events & Festivals Manager, Miglena Ashkova - Brand Manager - PRRP & Ioana Ciocan – General Manager Art Safari.

Jurații vor analiza lucrările propuse și le vor nota, iar publicul le va vota.
În urma acestei selecții - 70% nota juriului și 30% votul publicului, șase lucrări vor castiga competitia, cele mai bune.
Acestea 6 vor fi postate pe pagina de Instagram glo_romania, unde vor putea fi votate de către comunitatea glo.
Lucrarea cu cele mai multe aprecieri va fi desemnată câștigătoare a premiului de popularitate, iar lucrările câștigătoare vor fi recompensate cu premii pe măsură. 

 

Timing

Perioada de desfășurare a competiției este 7 iunie – 6 iulie 2023 cu următoarele etape:

  • ÎNSCRIEREA LUCĂRILOR ÎN COMPETIȚIE: 7 iunie - 26 iunie 2023
  • VOTAREA LUCRĂRILOR (juriu 70%, public 30%): până pe 29 iunie 2023
  • ANUNȚARE CELOR 6 LUCRĂRI CÂȘTIGĂTOARE: 30 iunie 2023
  • VOTUL PUBLICULUI pe IG glo_Romania: 1 iulie – 4 iulie 2023
  • ANUNȚAREA LUCRĂRII CÂȘTIGĂTOARE LA SECȚIUNEA POPULARITATE: 6 iulie 2023

 

Provocarea a fost lansată, căutarea următorului Superstar creativ a început.
Urăm inspirație tuturor creatorilor care participă la competiția creativă și de abia așteptăm să vedem creațiile lor în galeria digitală și, în curând, la Art Safari!

 

gloTM
(+18). glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timișoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related