Certificarea de Analytics din cadrul Google Marketing Platform, valideaza expertiza avansata a agentiei pe proiecte de Data / Analytics, de la colectare & analiza de date si pana la utilizarea informatiilor, atat din perspectiva optimizarilor media dar mai ales din punct de vedere business.
Pentru obtinerea certificarii de Analytics, agentia a trecut printr-un audit riguros demonstrand capacitatea tehnica de a lucra pe proiecte complexe de Data / Analytics, in tool-uri specifice precum Google Analytics 4, Tag Manager, Firebase sau BigQuery.
In cadrul programului Google Marketing Platform, divizia de digital a United Media Services este “full-stack partner” si are in prezent cinci certificari, cea de Analytics fiind ultima certificare adaugata in portofoliu.
Fiecare certificare recompenseaza cunostintele strategice si tehnice puse in aplicare de catre o echipa multidisciplinara, capabila sa lucreze pe proiecte integrate de data, analytics, creative optimization si programmatic buying.
Dana Bulat – General Manager: “Google Marketing Platform este un proiect la care am lucrat in ultimul an iar toate aceste certificari reprezinta un moment important pentru compania noastra.
Ne bucuram de consolidarea parteneriatului cu Google si ramanem devotati viziunii noastre de utlizare a datelor si a tehnologiei pentru sustinerea partenerilor nostri, intr-un ecosystem digital care se schimba rapid.”
Dragos Andronache – Head of Digital: “Obtinerea celor cinci certificari Google Marketing Platform reprezinta rezultatul unui efort de echipa, respectiv a unui proiect inceput in 2022.
Toate certificarile au la baza un proces riguros de validare si suntem fericiti sa facem parte dintr-un grup select de aproximativ 50 de agentii la nivel global, care au in portofoliu toate cele 5 certificari.”
Carmen Mihaiu – Head of Performance & Analytics: “O strategie buna de colectare si utilizare a datelor necesita tool-uri performante iar Google Marketing Platform imbina solutii avansate cu care putem gestiona datele clientilor tinand cont de consimtamantul utilizatorilor.
Cele 5 certificari confirma expertiza echipei noastre de a livra strategii eficiente intr-un ecosistem complex, cu multiple provocari tehnice si in acest moment coordonam peste 40 de proiecte de Data / Analytics pentru branduri care sunt lideri in industriile in care activreaza.”
United Media Services este o agenție de media full-service, cu un departament dedicat serviciilor de digital precum performance marketing, data & analytics sau programmatic. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 80 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-commerce, FMCGs, financiar sau auto.