„Câștigarea acestui pitch a fost scânteia care a declanșat o frumoasă colaborare. Suntem entuziasmați de ceea ce am reușit să realizăm alături de colegii de la EFES Moldova. Campania de lansare aduce un aer proaspăt pe piața berii și propune o abordare încărcată cu optimism și umor. Poate că ar trebui să vedem mai des partea plină a... sticlei.”, a declarat Mihaela Bourceanu, Integration Director, Mercury360.
FINCH (cinteză) este o bere ușoară, pe care publicul din Republica Moldova o poate savura din această lună. Este pentru cei care știu să privească viața cu un zâmbet și să-și găsească hazul chiar și în cele mai dificile situații.
Momente cu haz de... haz
Mesajul platformei de comunicare scoate la lumină astfel de povești. Întâmplări unice, trăite alături de gașca de prieteni, în care umorul și atitudinea relaxată transformă o situație mai puțin fericită în ceva atât de spectaculos, încât îți vei aminti peste ani și ani.
„De când am citit primele rânduri din brief ne-am dorit să găsim un insight cu specific local. Și credem că decizia luată a fost cheia câștigării acestui pitch. Am mizat pe felul unic al moldovenilor de a se raporta la problemele pe care le întâmpină, la lucrurile mai puțin fericite pe care viața ni le aduce. Au un umor ce îi ajută să privească totul mai relaxat, să ia lucrurile mai ușor. Sunt cei mai buni la a face haz de necaz. Iar de aici totul a fost simplu. Am extrapolat această idee și astfel a luat naștere mesajul unei platforme pe care sperăm să construim mulți ani de acum înainte.”, a declarat Teo Ungureanu, Senior Copywriter, Mercury360.
Berea FINCH va fi lansată on-trade și off-trade, în toate magazinele din Republica Moldova, și va fi disponibilă în ambalaje transparente de 0.5L și 2.2L. Lansarea va fi susținută de o campanie integrată, vizibilă pe TV, in-store, prin POSM-uri speciale și activări, pe OOH și în social media.
„FINCH este o bere 100% creată și produsă în Republica Moldova. A fost un proces îndelungat pentru că ne-am dorit un produs de calitate, o opțiune perfectă pentru un public mai tânăr, ce își dorește o bere ușoară, cu spirit lejer și gust autentic. Lansarea FINCH face parte din strategia noastră pe termen lung și reprezintă încă un pas în dezvoltarea gândită pe piața berii din Republica Moldova. Ne bucurăm să avem alături de noi un partener precum Mercury360 și privim cu bucurie spre toate proiectele frumoase pe care le vom dezvolta împreună.”, a declarat Veronica Surdu, Brand Marketing Specialist, EFES Vitanta Moldova Brewery.
FINCH este un brand ce face parte din portofoliul EFES Vitanta Moldova Brewery, cel mai mare producător de bere și băuturi din Republica Moldova, parte a grupului EFES Breweries International.
Echipa care a lucrat la campanie:
Echipa Mercury360: Liviu Țurcanu (Creative Director), Teo Ungureanu (Senior Copywriter), Alexandru Neculae (Head of Branding), Mihaela Bourceanu (Integration Director Mercury360 & Mantia), Raluca Blană (Group Account Director), Bianca Mănăilă (Senior Account Manager), Mălina Sandu (Senior Account Executive).
Echipa 2029 Productions:
Regizor: Hypno
DOP: Ate
Editor: Coty
Producator: Marius Erhan
Stylist: Silvia Cristescu
Scenograf: Sabina Frunză
Efes Vitanta Moldova Brewery: Veronica Surdu (Brand Marketing Specialist), Olga Csevinscaia (Marketing Manager), Dorin Russu (Marketing Manager)