[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos

[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos

Curiozitatea și dorința de a afla ce se întâmplă în culisele lucrurilor au adus-o pe Diana Beldiman, PR Junior Ogilvy România, la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, la SNSPA, și apoi în industria creativă. Nu a avut multe așteptări înainte de a lucra în acest domeniu, dar a fost uimită de procesele complexe care se întâmplă aici, uneori chiar și în spatele unei simple postări în Social Media. A mirat-o și faptul că industria comunicării suferă foarte mult de miscommunication și de ghosting. A învățat să se adapteze la toate acestea, dar și să își impună propriile valori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related