Nu există o rețetă pentru procesul creativ. Pentru unii funcționează rutina și tabieturile, pentru alții, din contră, schimbarea decorului, ieșirea din zona de confort. Dar un lucru e sigur: când mai mulți oameni creativi se întâlnesc într-un loc cu energie bună, conexiunile dau naștere multor idei surprinzătoare. Asta e și filosofia Pepsi Influencers Bootcamp, un eveniment anual al brandului, să creeze un spațiu special de întâlnire, unde influencerii să se simtă inspirați, să schimbe idei și informații și să ducă universul Pepsi la un nou nivel.
Bootcampul de anul acesta a fost cu totul special: influencerii au creat direct din bootcamp, în zone dedicate de content creation, puse la dispoziție de Pepsi, au răspuns provocărilor și s-au bucurat de surprizele și energia bună a evenimentului.
Comunicare dincolo de brief
Universul Pepsi înseamnă muzică, distracție, good vibes și ambasadori speciali, din toate zonele digitale și artistice. Comunicarea brandului trece de rețetele obișnuite și zonele tradiționale, fiind mereu aproape de lumea consumatorilor, iar influencerii Pepsi sunt prezenți în toate campaniile brandului, creând conexiuni autentice cu publicul.
În colaborarea cu creatorii de conținut, Pepsi merge dincolo de brief-uri și ppt-uri, construind împreună o experiență de brand reală. Co-creația este cheia relației dintre influenceri și universul Pepsi. În spiritul acestei misiuni, brandul organizează în fiecare an Pepsi Influencers Bootcamp, o sesiune de creație unde influencerii colaborează pentru a crea împreună conținut relevant pentru Generația Z.
Credit Foto: George Badea, Mediazilla Studio
“Ne-am dorit să consolidăm relația cu influencerii și să prezentăm planurile de vară dincolo de un simplu brief tranzacțional. Scopul a fost să aducem lumea Pepsi în fața influencerilor și să le oferim spațiu prin experiențe unice cu 2 piloni principali: zone creative pentru co-creare și interacțiunea directă între influencers, brand și echipele din spatele acestuia”, spune Maria Dorofte, Junior Brand Manager Pepsi.
Timp de două zile, influencerii Pepsi au fost invitați să creeze într-un loc special amenajat, unde au avut la dispoziție mini-studio-uri de creație, dotate cu decoruri, recuzită, lumini și echipamente. Programul Pepsi Influencers Bootcamp a fost condimentat cu provocări și surprize din partea Pepsi.
Credit Foto: George Badea, Mediazilla Studio
“E al treilea an deja de când am renunțat la procesul clasic de lucru cu influencerii Pepsi, mizând pe crearea unei experiențe interactive în care creatorii de conținut au libertatea de a-și exprima viziunea proprie asupra demersului de brand, într-un mod autentic și credibil pentru comunitățile lor, fără constrângerea unor reguli și a unui brief strict. E un proces diferit care îi stimulează și pe ei, și ne inspiră și pe noi, oamenii din spatele proiectelor”, spune Oana Năstase, Senior Digital Planner Leo Burnett.
Influencerii invitați sunt content creators din medii artistice și digitale: Mario Fresh, Stefania, Macanache, Psihotrop, Nuta Kiki, Eliana Bogdan, Ana Petcu, Cuscrew, Rares Molnar, Catalin Z, Alex Trif, Valentin Popescu, Goguci, Andrei Niculae. Gazda evenimentului a fost Andrei Niculae, vocea matinalului Virgin Radio și unul dintre cei mai efervescenți influenceri din gașca Pepsi.
Credit Foto: George Badea, Mediazilla Studio
Pepsi Bootcamp este un accelerator de co-creație & engagement, o oportunitate de a gândi campania pentru această vară. Este o sursă de inspirație și o modalitate de construi materiale unitare în universul Pepsi.
Credits
Pepsi România
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
Maria Dorofte – Junior Brand Manager Pepsi
Iuliana Dragomir - CSD Senior Lead Romania
Delia Corniciuc - Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo România
Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu – Growth & Innovation Director
Alexandra Slotea – Account Manager
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Maria Popovici - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan – Chief Creative Officer
Andrei Nica – Deputy Creative Director
Silvana Frînculescu – Art Director
Mara Sabau - Art Director
Ana Sandu - Art Director
Paul Crăciunescu – Copywriter
Bianca Muscalu - Copywiter
Theodor Slavic – Copywriter
OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Ruxandra Carstea – Influencer Marketing Specialist
Luiza Florescu – Influencer Marketing Specialist