BIC România şi Touch Communications anunţă desenele câştigătoare ale concursului BIC Intensity

BIC România şi Touch Communications anunţă desenele câştigătoare ale concursului BIC Intensity

În perioada 01 – 31 martie, BIC a desfășurat alături de agenţia de publicitate Touch Communications o campanie pentru toți tinerii creativi. Sub sloganul “Dă frâu liber creativității!”, tinerii artiști au fost invitați să răspundă la provocarea creativă BIC Intensity, să realizeze un desen cu tema Human Expression și să îl înscrie pe site-ul campaniei. Desenele au fost ulterior jurizate de 3 creatori de conținut foarte talentați: Andreea Mironiuc, Diana Dragne și Nicu Mihai. Au fost înscrise sute de lucrări, iar în urma jurizării, au fost declarate câștigătoare următoarele 3 lucrări:

Pe lângă comunicarea în mediul digital, campania a avut și o componentă BTL, susținută prin sampling în hypermarketuri și prin acordarea de consultanță la raft. Educarea consumatorilor, mai ales pe segmentul de papetărie, este foarte importantă având în vedere gama complexă și diversă de produse. Clienții abordați de către consultantele BIC au primit informații despre gama BIC Intensity, precum și un produs pentru testare. Campania de informare și consultanță s-a desfășurat în 27 de hypermarketuri din București și din țară.

“BIC Intensity este un brand parte din portofoliul nostru de papetărie care își propune să democratizeze creativitatea punând la dispoziție o gamă variată de produse, accesibile tuturor celor care doresc să se exprime creativ, fără presiunea obținerii unui rezultat perfect. Încurajarea exprimării artistice, susținerea educației și a inovației fac parte din misiunea noastră la BIC. Prin intermediul acestui concurs, ne-am dorit să creăm un cadru propice exprimării creative pe tema “Human Expression”, o temă generoasă care a inspirat participanții să prezinte în fața juriului lucrări pline de culoare și semnificație. Le mulțumim tuturor pentru participare și felicităm câștigătorii acestei prime ediții a concursului, pe care sperăm să-l transformăm într-o tradiție.”, susţine Ruxandra Constantin, Marketing Manager Stationery BIC Romania & Balkans.

“Indiferent de cât de mult vor evolua aplicațiile și programele de prelucrare a imaginii, suntem convinși că imaginația, creativitatea și bunul gust vor fi mereu apreciate. Alături de BIC Intensity am organizat un concurs pentru desenatori, cu o temă care subliniază și încurajează exprimarea liberă a talentului înnăscut al omului care se folosește de ustensilele potrivite pentru a crea valoare, pentru a oferi frumosul, pentru a încânta privitorul.”, susține Mihaela Călin, Account Director, Touch Communications.

 

Gama BIC Intensity

BIC Intensity oferă o gamă largă de instrumente creative intens colorate care vă vor încuraja să găsiți momente simple, în viața de zi cu zi, pentru a fi creativi în propriul vostru mod - bucurându-vă de călătoria de a crea fără presiunea de a produce un rezultat „perfect”! Aceste produse BIC de înaltă calitate sunt accesibile și ușor de utilizat pentru oameni reali, care inspiră creativitate spontană oriunde te-ai afla; gama include rollere cu gel, instrumente de scris cu vârf de fetru (linere), creioane colorate, markere de colorat, markere permanente pentru creație, markere de colorat cu vârf flexibil și evidențiatoare, într-o mare varietate de culori.

 

Credits:

Echipa BIC România
Ruxandra Constantin – Marketing Manager Stationery BIC Romania & Balkans
Alexandra Nache – Trade Marketing Manager Stationery & Shavers Romania, Bulgaria & Moldova

Echipa Touch Communications
Mihaela Călin – Account Director
Mădălina-Nicoleta Nădejde – Account Executive
Gabriela Gârjoabă – Communications Consultant
Delia Băceanu – Graphic Designer
Georgiana Țîmpău – Graphic Designer
Eliza Nicolae - HR Recruiter
Maria Arnautu - HR Recruiter
Beniamin Obluc – Field & Logistic Manager

Lider mondial în papetărie, brichete și aparate de ras, BIC aduce simplitate și bucurie vieții de zi cu zi. De peste 75 de ani, compania onorează tradiția de a oferi consumatorilor de pretutindeni produse esențiale, de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Prin această dăruire neclintită, BIC a devenit una dintre cele mai recunoscute mărci la nivel mondial. Astăzi, produsele BIC sunt vândute în mai mult de peste 160 de țări din întreaga lume și cuprinde mărci cunoscute precum BIC Kids™, BIC FlexTM, BodyMark by BICTM, Cello®, Djeep, Lucky Stationery, Rocketbook, Soleil®, Tipp-Ex®, Us. TM, Wite-Out®, Inkbox și multe altele. În 2022, valoarea vânzărilor nete  BIC la nivel global a fost de 2,233.9 milioane de euro. Compania este listată la "Euronext Paris"," este parte din index SBF120 și CAC Mid 60 și este recunoscută pentru dedicarea ei pentru dezvoltarea sustenabilă și pentru educație. A primit un scor A-Leadership din partea CDP.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related