Agenția digitală full-service va dezvolta și implementa campaniile de comunicare integrate în următorii 2 ani pentru unul dintre cei mai activi jucători din piața de curierat din România.
În urma unui proces complex de selecție care a vizat conturarea strategiei de comunicare și a unei campanii creative 360, cu focus pe alinierea discursului de brand la narativul digital-first, New Moon a devenit agenția de comunicare integrată pentru întregul ecosistem de comunicare Cargus, în România și la nivel de regiune. Agenția adaugă astfel un nou partener cu renume în portofoliul de clienți, un cont ce pune în centru nevoile consumatorilor și partenerii B2B și B2C.
Cargus este prima companie de curierat din România și unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat. Compania se remarcă în industria serviciilor de curierat printr-o creștere susținută și investiții constante în cei peste 30 de ani de existență. De la începutul anului 2019, Cargus face parte din Fondul de Investiții Mid Europa Partners, unul dintre cei mai activi investitori din România.
„Asocierea cu un partener de nivelul Cargus reconfirmă misiunea și modul de gândire ale agenției noastre, de a alinia obiectivele de business ale clienților noștri la exigențele economiei digitale. Exercițiul de pitch s-a potrivit mănușă pe tipologia echipei New Moon, încă din etapa de briefing. Am știut din primul moment că avem alături de noi un partener cu care vorbim aceeași limbă și care e ghidat de aceeași viziune în marcomm, centrată pe consumator și pe relevanță. A rezultat astfel un proces care ne-a motivat să găsim soluții creative prin care am conectat o poziționare strong la universul emoțional al consumatorilor, în afara categoriei și suficient de puternic pentru a fi tradus într-o platformă de comunicare de cursă lungă. A team that delivered, cum spunem noi în agenție.”, spune Andreea Gavrilă, Co-founder & Digital Strategy and Creative Director New Moon.
„Am intrat în acest proces de pitch convinși că vom fi agenția care va răspunde cel mai bine briefului complex lansat de Cargus. Și ne bucurăm că intuiția a funcționat. Am găsit un mare punct comun: dorința de a crea soluții care să contribuie la creșterea calității vieții oamenilor. Apreciem și rezonăm cu modul în care brandul vede piața, clienții și viitorul, în special în privința serviciilor de tip OOH (out of home) Delivery.
Avem încredere că toate demersurile de comunicare pe care le vom desfășura pentru Cargus în următorii 2 ani vor avea ca gând de plecare consumatorul și modul în care viața lui se întâmplă acum. Pe scurt, ne-au plăcut brieful, clientul și brandul în egală măsură și abia așteptăm să facem proiecte semnificative împreună.” adaugă Cristiana Știucă, New Business Director New Moon.
„Avem toată încrederea că abordarea integrată și curajoasă a agenției New Moon ne va ajuta să ajungem la clienții noștri mai eficient și într-un mod mai plin de sens, pornind de fiecare dată de la nevoile reale ale acestora, dar și să ne îndeplinim obiectivele ambițioase de creștere și să fim o referință în comunicare. Am apreciat direcția creativă, dinamică și cu focus pe digital, dar și emoția din propunerile vizuale. De fapt, aceasta este definiția curieratului – să aduci bucurie clientului prin oferirea unui serviciu eficient.”, precizează Andreea Radu, Marketing Director Cargus.
Pentru Cargus, anul 2020 a însemnat un proces riguros de rebranding care a aliniat comunicarea la eforturile constante de digitalizare ale companiei, într-o abordare omnichannel. La finele lui 2022, compania a făcut un nou pas important în strategia sa de a investi în soluții de livrare out of home, lansând astfel propria rețea de lockere, SHIP & GO, cea mai sustenabilă soluție de pe piață de la momentul actual. Totodată, Cargus și-a consolidat poziția de lider la nivel de acoperire națională prin extinderea rețelei de puncte fixe, precum și prin investițiile constante în procesele operaționale și automatizarea sistemelor de integrare logistică pentru parteneri.
Înființată în 2019, New Moon este o agenție digital full-service independentă ce acționează pe un framework de inteligență creativă digitală. Având în portofoliu clienți locali și globali, agenția oferă servicii de branding, campanii 360 cu focus în digital, servicii de strategie creativă, brand awareness, comunicare în digital & social media, employer branding, performance, creative writing & storytelling, CSR & sustenabilitate, CRM.