Ilinca Teodorescu, Jr. PR & CSR Specialist GRF+, e genul de student care, înainte de practică, și-a făcut o listă cu 20 de agenții unde i-ar fi plăcut să facă stagiu, le-a scris la fiecare, și așa a ajuns să aibă timp de o lună program full-time, cu meetinguri, brainstorminguri, chiar și evenimente. În comunicare, creativitatea e importantă, dar trebuie dublată cu determinare, insistență și antrenament. Ilinca are 21 de ani, e studentă în anul III la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării și lucrează de un an în agenție.
[Start in industrie] Ilinca Teodorescu: Generația mea este perseverentă și își cunoaște valoarea. Am primit eticheta de „snowflakes”, dar cred că suntem generația care impune limite sănătoase și nu acceptă comportamente nepotrivite
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: