Skvot, platforma de educație live online care și-a propus să aducă în fața cursanților din România lectori profesioniști din publicitate, media, cinema și artă, se îndreaptă cu entuziasm spre al doilea episod al podcastului recent lansat.
Membru al familiei Skillab și Robot_Dreams, Skvot are ca misiune să livreze exclusiv conținut relevant pentru pasionații din industriile creative, iar subiectele abordate în podcast sunt mereu de actualitate.
În primul episod am avut șansa să-i vedem pe Dani Macarie, Creative Director @ Ogilvy, și Andrei Mihăilescu, Group Creative Director @ Oxygen, într-o dezbatere moderată de George Bonea despre influența AI-ului în procesul creativ. Concluziile primului episod? Dani Macarie vede AI-ul ca un potențial ajutor în procesul creativ, în timp ce Andrei Mihăilescu e de părere că AI-ul nu va putea niciodată să fie îndeajuns de creativ încât să înlocuiască mintea umană.
Pentru a doua ediție, care va avea loc pe data de 23 mai - de la ora 19:00, ți-am pregătit o altă surpriză: Silvia Dumitru, Group Creative Director @ Oxygen Communications, și Hypno, Director of Commercials & Producător din 2010, sunt față în față pentru o discuție despre evoluția reclamelor video și nu numai. Vom afla împreună dacă TikTok a schimbat cu ceva modul în care sunt gândite reclamele, dacă trăim într-o epocă a reclamelor emoționale sau funcționale și multe alte răspunsuri la întrebările de care ne lovim în procesul creativ.
Ascultă și participă live la podcast, iar întrebarea ta pentru cei doi invitați poate primi un răspuns în direct.
Rămâi conectat la surprizele Skvot pentru că urmează multe alte evenimente, podcasturi și cursuri care te pot ajuta în carieră.
Învață.