Competențele de marketing digital rămân în topul nevoilor de training din companiile din România, dar și din toată lumea. Institutul de Marketing își completează portofoliul de certificări internaționale în marketing cu programul DMI PRO, alături de Oxford College of Marketing din Marea Britanie și oferă astfel cursuri practice, aplicate, dar şi validate internațional practicienilor care doresc să rămână la zi cu schimbările din acest mediu dinamic, dar și celor care vor să facă trecerea către marketing digital din alte domenii.
Cursul este alcătuit din 10 module pe care participanții le parcurg într-o comunitate de practicieni, în așa fel încât la final să poată implementa sau coordona un mix digital complet, de la optimizarea unui website până la social media, de la campanii Google Ads, YouTube sau email, până la optimizare pe motoarele de căutare sau social media. Este cel mai complet curs de digital, practic, interactiv și cu recunoaștere internațională.
Spre deosebire de alte cursuri de certificare avansate şi strategice, trainingul „DMI PRO” este o opțiune practică şi ajută companiiile mari sau mici să şi implementeze strategiile pe care le-au dezvoltat. Este un training util nu doar pentru oamenii de marketing care au nevoie să coodoneze şi să implementeze campanii şi tactici, dar și pentru cei care au intrat sau vor să intre în zona marketingului din alte domenii. În plus, în actuala criză a forţei de muncă, în care suntem obligați să pregătim rapid alți specialiști în locul celor care pleacă, este cel mai potrivit training pentru a instrui, crește și motiva oamenii din interior, care cunosc compania și industria și pot aduce rezultate mai repede. Confruntate cu explozia canalelor digitale, companiile mari și mici din România și-au promovat oameni din interior, care nu au cum să ajungă singuri și rapid la performanță peste medie.
Studiul constă într-un mix de teorie și practică, în grupe de studiu internaționale, cu o serie de cursuri interactive online și se finalizează cu un examen de 120 de minute.
„Am ales acest curs pentru că a răspuns cel mai bine nevoilor de training pe care noi le-am identificat și validat cu departamentul de marketing. Evident, au contat și colaborările anterioare care ne-au dat siguranța că avem un partener de încredere, care livrează cursuri de calitate, la standarde internaționale!”, spune Ruxandra Rânja, HR Development Manager FrieslandCampina România.
„Avem deja un portofoliu foarte bogat de cursuri și traininguri de marketing, cu mule variante și formate. Ce aduce în plus acest program este studiul aplicat pe o zonă foarte largă de competențe practice, de care toate companiile au acum nevoie”, explică Oana Sav, Center Manager la Institutul de Marketing.
La curs pot participa doar practicienii cu un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze.
Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin în România tuturor marketerilor interesați de performanța profesională la standarde internaționale prin certificări în marketing și comunicare prin CIM (Chartered Institute of Marketing), Digital Marketing Institute (DMI) și Chartered Institute of Public Relations (CIPR).
Institutul de Marketing oferă acces la cursuri și certificări internaționale, resurse de marketing, dar și webinare și workshop-uri susținute de traineri români. Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, institutuldemarketing.ro, dar și pe portalul Marketing Focus, marketingfocus.ro. Specialiștii de la Institutul de Marketing organizează cursuri și traininguri personalizate pentru companii, în funcție de specificul și nevoile acestora. În cei peste 11 ani de activitate, Institutul de Marketing a certificat peste 2000 de profesioniști români în marcom, cu ajutorul a 25 de module de training certificat internațional.
Oxford College of Marketing este recunoscut în lume pentru standardele înalte, calitatea și aplicabilitatea cursurilor, precum și pentru sistemul de învățare online și este reprezentat în România din 2011.