Să arunce primul chips cine n-a crănțănit măcar o dată în timpul unui meci. Uite, exercițiu de imaginație: e seară de meci. Echipa ta s-a chinuit tot sezonul. Jucătorii au răzbit, au avut și puțin noroc și acum iată-i în finală. Și tu, alături de ei până acum, ești gata să fii din nou al nșpelea jucător. Poziția: comod în canapea. Ai chemat și prietenii. Gașca s-a strâns, fluierul sună și instinctiv duci mâna spre măsuța din fața canapelei.
Doar că nu găsești nimic. Nu e nimic pentru pasele plicticoase, nu e nimic pentru tensiunea de la penalty, nu e nimic la pauză. Nu e Lay’s. Și atunci, meciul ăla, oricât ar fi el de important, oricât l-ai așteptat, oricât s-au ostenit jucătorii... Mai merită?
Planul de joc
Exact asta își propune să clarifice noua campanie Lay’s România: NICIUN MECI FĂRĂ LAY’S, care sărbătorește legătura intrinsecă dintre chipsuri și fotbal și totodată face haz de necazul celor care nu au Lay’s în momentul cheie: când începe meciul.
„NICIUN MECI FĂRĂ LAY’S” completează perfect acțiunile Lay’s de a comunica parteneriatul oficial cu UEFA Champions League. Practic, sinergia se întâmplă de la sine, într-o campanie care leagă eficient cei trei piloni de comunicare: Lay’s, fotbal și UEFA Champions League.
Campania globală își propune să atragă atenția asupra insightului pe care orice fan îl poate confirma, și anume că chipsurile sunt cele mai consumate snackuri în timpul vizionării meciurilor de fotbal. Cel mai popular brand de chipsuri și cele mai populare snackuri nu pot fi decât esențiale atunci când 22 de jucători încep să alerge mingea oficială. Mai ales când este și singurul partener oficial UEFA Champions League din piața snacks-urilor.
Strategia câștigătoare începe cu o întrebare
Campania e bazată pe o întrebare simplă. Ceva ce toți am gândit, dacă nu chiar zis în serile de meci: AI LAY’S? Pentru că fără Lay’s... parcă nici nu există meci. Și această idee puternică stă în spatele tuturor execuțiilor creative.
Asta se vede foarte clar în campania TV, venită pe filieră globală, dar cu flavor local, care i-a adus în casa unui fan al fotbalului atât pe Lionel Messi, cât și pe Ianis Hagi. Fanul – mega-încântat, Lay’s – lipsesc... Ce facem? Unde se duc Messi și Ianis Hagi? Va mai fi vreun watchparty? Rămâne de văzut!
Chipsurile Lay’s alimentează pasiunea și intensitatea pe care fanii fotbalului o arată de fiecare dată, iar în campania de anul acesta ne bucurăm să ne continuăm la nivel local parteneriatul cu Ianis Hagi, care ne ajută să transmitem un mesaj puternic – NICIUN MECI FARĂ LAY’S. Este modul nostru de arăta că Lay’s este singura gustare care face ca meciul să fie unul complet și fără de care este de neconceput să vizionezi meciurile. Vizitele neașteptate ale celor mai mari staruri internaționale se completează perfect la nivel local și cu promoția națională care oferă posibilitatea de a câștiga itemuri personalizate UEFA Champions League și kituri care să completeze perfect serile de meci cu prietenii. În acest mod, ne bucurăm să amplificam local parteneriatul global și să putem să contribuim la noi experiențe de vizionare a meciurilor împreună cu Lay’s. Cristina Marin (Brand Manager, Lay’s România).
Și pentru că doar un amfitrion dezamăgit că nu are cele mai populare chipsuri nu e de ajuns, alături de Ianis Hagi am pornit prin București, pe la diverse uși, în ziua meciului și înarmați cu aceeași întrebare: AI LAY’S?
Trecem printr-un carusel de personaje și trăiri legate de acea experiență universal iubită: vizionarea unui meci alături de prieteni și chipsurile preferate. Iar deznodământul e de neratat.
„Ai Lay’s?” e întrebarea de la care a început totul, inclusiv experimentul nostru. Am vrut să vedem ce s-ar întâmpla dacă Ianis Hagi ți-ar suna “întâmplător” la ușă. Și dacă s-ar întâmpla să ai Lay’s în casă. Am și aflat: ați ajunge să vedeți împreună un meci UCL. Cristina Calotă (Deputy Creative Director, Leo Burnett Bucharest).
Numai ocazii de câștig
În plus, pentru a-i răsplăti pe consumatorii noștri cu mai mult decât laude că sunt pregătiți cu Lay’s, am rotunjit campania noastră cu o componentă promoțională menită să maximizeze momentul cheie de consum cu super-premii pe oră. Premiile sunt menite să le ofere consumatorilor o experiență Lay’s superlativă, care aduce împreună chipsurile preferate, meciurile pe care le adoră și premii oficiale UEFA Champions League care le vor rămâne aproape mereu.
În plus, produsele vin într-o serie de ambalaje ediție limitată, care îmbină pasiunea pentru fotbal, aromele preferate de chipsuri și, bineînțeles, parteneriatul cu UEFA Champions League.
Pe lângă toate acestea, campania se extinde vast în digital cu o multitudine de execuții bazate pe insighturi reale din timpul meciului, emoțiile consumatorilor și diversele tipuri de reacții la întrebarea care a început totul: AI LAY’S?
Echipa Lay’s
Vlad Vlădescu - East Balkans Marketing Manager Snacks
Cristina Marin – Brand Manager Lay’s
Echipa Leo Burnett Bucharest
Ana Miculescu, Growth & Innovation Director
Adriana Pașcan, Chief Creative Officer
Cristina Calotă, Deputy Creative Director
Corina Bratu, Strategy Director
Fulvia Olaru, Deputy Account Director
Ana Stan, Senior Account Manager
Iulia Bivolaru, Senior Digital Manager
Maria Roncea, Social Media Manager
Cosmin Bumbăcea, Senior Copywriter
Ovidiu Juravle, Senior Art Director
Ionela Apetrii, Art Director
Vlad Hodor, Art Director
Echipa OMD
Răzvan Meiroșu - Media Director
Cristina Mareș – Media Account Lead
Alex Zamfir - Senior Media Manager
Anca Boia - Digital Account Lead
Cristina Siminea - Digital Manager
Daniel-George Ene - Media Executive
Anca Coman – Media Executive
Lucian Enculescu - Digital Director