Beans United lansează HubSpot Corporate Trainings prin divizia ABH

Beans United lansează HubSpot Corporate Trainings prin divizia ABH

După o experiență de 10 ani în implementarea de campanii de generare de leaduri și optimizare a proceselor de marketing și vânzări prin HubSpot, divizia ABH a agenției Beans United lansează HubSpot Corporate Trainings.

Cele două programe de training se adresează echipelor de marketing și vânzări și pot fi achiziționate la nivel de companie.

Maximizează veniturile companiei cu HubSpot este destinat companiilor care utilizează deja HubSpot și își doresc să utilizeze la maxim beneficiile platformei. Pe parcursul trainingului, echipele de marketing și vânzări vor descoperi cele mai bune practici de automatizare a proceselor și vor avea un plan concret pentru a genera și converti leadurile în clienți profitabili.

Cel de-al doilea program de training, Metodologia Inbound în marketing și vânzări se adresează companiilor care nu folosesc încă Hubspot. Echipele interne vor afla cum să atragă leadurile potrivite folosind metodologia inbound, ce cuprinde o strategie de conținut, cum să dezvolte campanii eficiente  de marketing  și ce presupune strategia de lead nurturing.

Beans United face parte dintre puținele agenții acreditate de Hubspot la nivel mondial pentru a oferi traininguri la cel mai înalt nivel.

“Dezvoltarea acestui program de training este un pas natural pentru noi. Reflectă dorința de a transmite mai departe expertiza acumulată în acești 10 ani în care am activat ca pionieri ai inbound marketingului în România, fiind primul partener Hubspot din piața locală.”, Andreea Moisa, Managing Director și fondator Beans United.

Ambele programe conțin și o sesiune de follow-up, pentru a urmări implementarea activităților și evaluarea performanțelor. Având încredere că programul HubSpot Corporate Trainings poate aduce rezultate reale companiilor, oferim o garanție de 30 de zile (Money-back guarantee).

În calitate de Trainer Certificat HubSpot, Liana Cuța va pune la dispoziție experiența sa de ani de zile în definirea și implementarea unor strategii de succes pentru companii precum Re/max, Bitdefender, Volvo, OLX, etc.

La Beans United am implementat cu succes numeroase campanii de inbound marketing folosind instrumentele Hubspot și am adus mii de lead-uri de calitate pentru clienții agenției. Mă bucur că din postura de trainer acreditat HubSpot voi putea ajuta companiile să descopere noi metodologii și instrumente prin care își pot crește rezultatele.”, Liana Cuta, Business Unit Director ABH & Consultant Marketing Automation Beans United.

Lansată în 2022, ABH (Always Be Helping) este divizia Beans United care se ocupă de consultanță, onboarding și training pentru HubSpot CRM (CMS, Marketing, Sales și Service Hub). La nici un an de la deschiderea acestei divizii am ajutat diverse companii să obțină rezultatele dorite și să ofere o abordare orientată spre client (Customer Centricity) cu HubSpot CRM.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Beans United

Primul partener HubSpot in Romania In calitate de partener Platinum HubSpot, Beans United ajuta companii ambitioase sa-si atinga obiectivele, oferindu-le un program personalizat de generare de leaduri si retentie a... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related