Tommy Jeans Pop-Up Experience, o experiență de brand altfel

Tommy Jeans Pop-Up Experience, o experiență de brand altfel

Agenția full-service Pandorra Story Style și SARKK, distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, și-au unit forțele pentru a crea un proiect special - Tommy Jeans Pop-Up Experience. Această experiență unică este aliniată la campania globală Tommy Jeans Primăvara 2023.

Pe 25 martie și 8 aprilie, magazinele TOMMY JEANS din ParkLake Shopping Center și MegaMall București au devenit o platformă interactivă pentru patru artiști muzicali emergenți - Dael Damsa, Miruna Mayra, Tommy Weissbuch și Tokyo. Acești artiști, reprezentați de agenția de talente RNA MGMT, au fost invitați să cânte live în fața fanilor brand-ului.

Tommy Jeans Pop-Up Experience a fost un eveniment captivant care a permis fanilor să interacționeze cu artiștii și să experimenteze brand-ul Tommy Jeans într-un mod nou și incitant. Momentele artistice au putut fi urmărite live și pe platformele de social media ale artiștilor invitați.

Suntem încântați că am creat acest proiect împreună cu pandorrienii și RNA MGMT”, a spus Iulia Paraschivescu, Marketing Manager – Tommy Hilfiger & Calvin Klein, Sarrk. „Experiența Tommy Jeans Pop-Up a fost o oportunitate incredibilă pentru fani de a intra în contact cu brand-ul și de a experimenta energia și entuziasmul muzicii live.”

Mi-a plăcut propunerea de a construi alături de SARKK și Pandora Story Style un concept inedit care sa vină cu un statement asupra promovării valorilor artistice românești și susținerea tinerelor talente spre a le face vocile auzite. Am ales acești patru artiști deosebiți, Miruna Mayra, Dael Damsa, Tommy Weissbuch și Tokyo, cunoscându-le foarte bine poveștile, background-ul, aptitudinile, ambiția, munca și perseverența pe care aceștia o au zilnic spre a ajunge mai aproape de visurile lor. Vocile tot mai multor artiști noi merită să fie încurajate și mai ales auzite/văzute peste tot.”, Mirela Munteanu, Fondator RNA MNGMT.

Suntem încântați pentru acest proiect dezvoltat cu Sarrk și RNA MGMT pentru a aduce această experiență unică în România”, a declarat Raluca Stana, PR Account Executive la Pandorra Story Style. „Știm ce înseamnă puterea colaborării și importanța creării de experiențe unice pentru fani. Și astfel scopul nostru a fost să creăm un eveniment captivant & interactiv, care să permită fanilor să se conecteze cu brand-ul și muzica într-un mod aparte.”

Pandorra Story Style. În spatele nostru există o poveste care a început în urmă cu peste un deceniu și care are peste 1000 de proiecte și 100 de clienți care au devenit PRIETENI.

Ne lăudam cu: Corporate Special Projects, Campanii cu Influenceri & Management de Influenceri, Campanii PR Offline și Online, B2B și B2C, Campanii Digitale și event planning & OOH Media.

Printre clienții care au devenit prieteni se numără: Bucuresti Mall, Park Lake, Sun Plaza, Coca Cola Company, Băneasa Shopping City, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Bergenbier, Auchan, Turkish Airlines, Bosch, Porr, Conslight, Legrand, ECCO, Lufthansa, Koton, Fundația Regala Margareta a României sau Panasonic.

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Agentia RNA MNGMT este prima agentie inovativa care sustine si reprezinta atat domeniul artistic, cat si specialisti, nise ale domeniilor de activitate. Ea a fost fondata in anul 2019 de Mirela Munteanu, antreprenor, talent manager si creative director. Firma a reprezentat artisti precum: Marius Moga, Sonja, Sebastian Dobrincu, Evelina Negru, Ceanu Zheng, Tedisaster, Christian Thomson, Candino D.

Proiectele sustinute  de  agentia RNA MGMT sunt “Eroine”, (scurtmetrajele de tip documentar despre povesti ale femeilor de succes), “Black Room”, (conceptul de event experience design live si in spatiul Web3), Power Brunch (concept de evenimente tip networking) , Fem3Space(prima comunitate de femei in Web3). Agentia a colaborat, de asemenea pe proiecte  creative  ca “Dracula’s Songwriting Camp”, prima tabara internationala de songwriting, sustinuta de TikTok Romania, “Superstar Romania”, precum si campanii pentru branduri ca Nike Romania/Serbia/Bulgaria, Tike,  Leonidas, Handsome Monk, Fautor Winery, Yango etc                 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pandorra Story

La Pandorra, spunem povesti care in final devin evenimente, campanii, training-uri sau team building-uri. Intrucat credem ca o idee creativa, puternica si cuvintele potrivite pot transforma un produs, o echipa, o... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related