Oxygen, agenție independentă de comunicare, derulează campania integrată de ATL pentru Garanti BBVA România, după ce recent au extins parteneriatul pentru servicii integrate de comunicare.
Strategia campaniei intitulată “SE POATE” menține în centru produsele Bonus Card și Credit de Nevoi Personale, inițiative Garanti BBVA care au scopul de a sprijini financiar clienții în îndeplinirea planurilor și, de asemenea, în gestionarea mai eficientă a bugetului gospodăriilor.
“Campania <SE POATE> este bazată pe două exerciții de imaginație și un insight. Am pornit de la întrebarea: De câte ori aude un român replica <nu se poate>? Și pentru a duce mai departe exercițiul a apărut și cea de-a doua întrebare: Câte povești din vacanțe nereușite auzim la finalul verii? La intersecția celor doua răspunsuri, aparent fără legătură, se află insightul care ne spunea că România se află pe locul 2 în Europa la capitolul <nu ne permitem să plecăm într-un concediu de vis>, ironic, după Grecia. De aici s-a născut și campania Garanti BBVA, care de 25 de ani încoace le spune românilor <Se poate>, pentru a-i ajuta să evite vacanțele de la Villa Maldive - 3 margarete, aflată lângă singura crescătorie de șerpi în aer liber, accesibilă cu firma locală de transport oameni, păsări și mobilă”, a declarat Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.
Campania include un spot TV de 30 de secunde, un spot execuție specială dedicată pentru cinematografele din rețeaua Cinema City și un spot radio – ambele cu story extrase din spotul tv, declinare în digital (bannere web), social media (pe canalele proprii LinkedIn și FB Garanti BBVA) și materiale pentru consumatori în toate sucursalele Garanti BBVA din țară.
Campania continuă și în offline, printr-o activare Bonus Card în rețeaua de cinematografe Cinema City din țară. Astfel, la orice bilet de film achiziționat la filmele selectate la casele de bilete fizice, Garanti BBVA oferă consumatorilor un portofel util pentru păstrarea biletelor, cât și pentru a aplica la oferta Bonus Card.
Noua campanie de ATL se desfășoară în completarea campaniei de comunicare a Garanti BBVA „SE POATE”, care marchează 25 de ani de prezență a Garanti BBVA pe piața din România. Cu această ocazie, a fost lansată și platforma de comunicare cu același nume, care oferă Garanti BBVA posibilitatea de a evidenția atitudinea optimistă a oamenilor, care trec peste provocări. În acest context, soluțiile de finanțare de la Garanti BBVA pot ajuta clienții să creadă în visurile lor și să le îndeplinească.
Credits:
Echipa Oxygen
Cosmin Baba – Creative Director
Ionuț Iordache – Group Creative Director
Silvia Dumitru – Group Creative Director
Andrei Mihăilescu – Group Creative Director
Agatha Müller – Group Creative Director
Cristiana Belodan – Strategy & Transformation Director
Sînziana Focșa – Senior Strategic Planner
Dana Marinescu – Group ATL Director
Bianca Gurzu – Senior Account Manager
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Nicola Neagu – Social Media Coordinator
Garanti BBVA face parte din Grupul Garanti BBVA Romȃnia, împreună cu Garanti BBVA Leasing și Garanti BBVA Credite de Consum. Garanti BBVA România este deținută de Garanti BBVA Turcia (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. Acționarul majoritar al Garanti BBVA Turcia este grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA).
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, Enel, Arctic, Farmec, Baneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Garanti BBVA, VEKA Romania, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Sony Pictures AXN, Skechers, UNIQA și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.