CE AȘ DA să se califice România la Euro 2024, noua campanie Casa Pariurilor semnată de Mullen

CE AȘ DA să se califice România la Euro 2024, noua campanie Casa Pariurilor semnată de Mullen

Mullen semnează noua campanie CE AȘ DA, prin care Casa Pariurilor provoacă comunitatea de suporteri români să împărtășească lucrurile la care ar renunța pentru ca echipa națională să se califice la Euro 2024.

Casa Pariurilor a devenit partener oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, iar prin campania CE AȘ DA arată suportul românilor față de Națională și cât de mult își doresc aceștia calificarea la Euro. Ca gest care să reflecte sacrificiul jucătorilor care vor da tot ce e mai bun pe teren, campania pornește de la jucătorii de fotbal care, înainte și în cursul meciurilor importante, trec prin perioade intense de antrenament, timp în care elimină lucrurile care îi distrag. Astfel, renunță pentru o perioadă de timp la lucruri pe care le îndrăgesc ca să fie în cea mai bună formă în timpul meciurilor.

„Anul trecut am lansat Suport pentru Suporteri, platforma care își propune să susțină performanța în fotbal și să le redea suporterilor încrederea în echipele favorite. Anul acesta dezvoltăm platforma cu o nouă campanie – CE AȘ DA, prin care le oferim românilor șansa să fie mai aproape și să își arate sprijinul față de echipa națională. Am întrebat suporterii ce ar da să vadă România la Euro, iar televizorul, motocicleta sau jumătate din zilele de concediu sunt câteva exemple de lucruri la care ar renunța de dragul unei noi calificări”, a spus Anca Mușat, Marketing Director, FEG - Casa Pariurilor. 

„La fel ca în fotbal, noi la Mullen oferim soluții creative bazate pe insights relevante. Și fiindcă balonul e rotund, în dezvoltarea acestei campanii am pornit de la sacrificiul și efortul depus de jucătorii de fotbal în perioada meciurilor, dar și de la o expresie încetățenită în limbajul colectiv: „ce aș da”. Prin CE AȘ DA ne-am propus să ajutăm Casa Pariurilor să crească suportul pentru Echipa Națională a României. La fel cum fac și tricolorii campanie de campanie, DĂM TOTUL și arătăm sprijinul total al comunității de suporteri”, a spus Vladi Păunescu, Group Creative Director, Mullen.

Mullen asigură soluții creative multi-channel, iar campania este susținută de website-ul dedicat suportpentrusuporteri.ro/ceasda, unde aceștia pot arăta printr-o imagine ce ar da pentru calificarea României, iar astfel, intră în concurs pentru a câștiga unul dintre cele 50 de tricouri oficiale ale Naționalei semnate de jucători. Tot aici, personalități din fotbalul românesc, dar și suporteri răspund în format video aceleiași întrebări – „Ce ai da să vezi România la Euro?”. Campania se bucură de o prezență pregnantă și în social media prin colaborarea cu o serie de influenceri, mari suporteri ai naționalei la rândul lor.

Echipele implicate în campanie:
Echipa Fortuna Entertainment Group: Anca Mușat (Marketing Director), Alexandru Banu (Brand Manager).
Echipa Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Mario Francisco (Senior Art Director), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager).

Fortuna Entertainment Group (FEG) este operatorul lider de pariuri și jocuri de noroc multichannel din Europa Centrală și de Est. Cu o activitate începută în Republica Cehă, datorită pasiunii și specializării, a devenit un operator foarte important la nivel internațional. În prezent, operează pe piețele Slovaciei, Poloniei, României și Croației. Cu peste 6.000 de angajați, FEG este cel mai mare operator de pariuri și jocuri de noroc din Europa Centrală și de Est, având mai mult de 30 de ani de experiență. În România, FEG operează sub două mărci: „Casa Pariurilor” și „Fortuna” în peste 1.550 de agenți de pariuri răspândite în țară, având peste 3.200 de angajați. Succesul nu limitează însă ambițiile viitoare. Prin urmare, viziunea FEG este să continue să crească și să devină cel mai mare operator licențiat de pariuri și jocuri de noroc multi-canal din Europa, cu cele mai de încredere și interesante branduri.

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related