Tazz a premiat performanța în business, la prima ediție a galei Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future. Pe 6 aprilie, 18 dintre cele mai performante restaurante partenere au urcat pe podium pentru a își ridica premiile pentru cei mai mari jucători digitali din ecosistemul Tazz.
Ce rol are digitalizarea în industria de Food Delivery? Este întrebarea care a fost lansată în cadrul evenimentului, într-un dialog susținut de reprezentanții partenerilor strategici Bocadro.ro, Coca Cola, Edenred, Vodafone și FootPrin AI. Speakerii au povestit despre inovație și evoluție, despre cele mai noi tehnologii care susțin businessurile în HoReCa, de la sisteme inteligente, la experiențe personalizate pentru clienți, ca instrumente pentru adaptarea industriei la standarde globale. Invitații speciali care au luat parte la conversație au fost Iulian Stanciu, Executive President eMAG și Iancu Guda, expert financiar.
Pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor, iar curajul antreprenorilor de a trece la un model de business hibrid a adus conceptul de food delivery mai aproape de obiceiurile românilor. Cu ocazia galei Tazz Awards, compania și-a dorit să aducă împreună antreprenorii care au înțeles rolul digitalizării și al inovației, care au acceptat provocarea unui nou model de business și au reușit să obțină încrederea și loialitatea clienților Tazz.
“Gala Tazz Awards este un eveniment dedicat comunității care a ales să vină alături de noi în drumul către digitalizare. Le recunoaștem meritele partenerilor noștri și ne dorim ca, împreună cu ei, să ridicăm experiența digitală în food delivery la cele mai înalte standarde, pentru că potențialul este unul uriaș. Partenerii noștri au câștigat încrederea clienților Tazz prin calitatea serviciilor și dedicare, prin dorința de a inova constant, iar noi suntem recunoscători să îi avem în echipă”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz.
Tazz a oferit premii restaurantelor și partenerilor selectați în funcție de preferințele clienților și ale riderilor:
- Digital Restaurant of the year – câștigat de Big Belly, cel mai mare premiu oferit pentru cele mai multe comenzi generate în anul 2022;
- Best new restaurant – câștigat de Popeye’s, cel mai puternic business lansat în 2022 din perspectiva numărului de locații și de comenzi, transformat într-un adevărat love brand pentru clienți;
- Local gem gone national – câștigat de Dei Frati, faimosul restaurant din Brașov care a devenit îndrăgit în toată țara și s-a bucurat de cel mai mare succes prin Tazz Republic, ca brand virtual;
- Brightest Dark Kitchen – câștigat de Burger Island, pentru performanța în tranziția către digitalizare;
- Best International Taste – câștigat de Burger King, partenerul cu cel mai mare număr de campanii comerciale derulate în platforma Tazz
- Riders’ Choice – câștigat de Jack’s Bistro, restaurantul cel mai votat de rideri pentru profesionalism, eficiență și amabilitate;
- The Loyalty Chef – câștigat de Express Chef, restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, în număr de 123;
- The Tech Chef – câștigat de Sphera Franchise Group, pentru pasiunea demonstrată pentru tehnologie;
- Meal ticket power provider – câștigat de Presto Pizza și oferit de partenerul Edenred, pentru restaurantul cu cele mai multe comenzi plasate și achiziționate cu carduri de masă;
- Genius restaurant of the year – câștigat de Hard Rock Cafe, pentru restaurantul cu cele mai multe campanii Genius, dar și cele mai multe comenzi cu produse Genius;
- Sip of excellence – câștigat de Dristor Kebap Delivery, restaurantul cu cele mai multe soft-drinks vândute în meniuri combo;
- Fast and good – câștigat de McDonald’s, partenerul care a generat cei mai mulți clienți noi și cele mai multe comenzi;
- Talk of the town – câștigat de Jack’s Bistro, pentru restaurantul cu cele mai bune review-uri pozitive, dintr-un total de 16.385;
- Local Love Brand – câștigat de Grande (CJ), Fresh Kebap (TM), Ando’s (BV), Fendi Kebap (B), Bătrânul Sas (SB), Sabroso (CT), restaurantele locale preferate ale clienților Tazz.
Au fost înmânate premii și pentru partenerii din retail. Auchan a obținut premiul pentru partenerul cu cel mai mare rating, în timp ce Kaufland a fost recunoscut ca retailerul cu cel mai mare număr de produse disponibile în platforma Tazz și cel mai mare număr de clienți. De asemenea, B.A.T a primit titlul de Spark of Innovation, pentru inovațiile aduse în experiența disponibilă clienților în platformă.
Gala a fost prezentată de Andi Moisescu și a găzduit întreaga familie Tazz, de la chefi și ambasadori de brand, la parteneri strategici și antreprenori. Evenimentul a fost realizat cu sprijinul partenerilor Glo, bocado.ro, Coca Cola, Edenred, Vodafone, Microsoft Footprints AI și Liliac.
Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă, la doar un click distanță, preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Utilizatorii Tazz au parte de beneficii exclusive - comandă de grup, evenimente culinare cu chefi locali și plată cu toate cardurile de masă disponibile. Cea mai descărcată aplicație „Food & Drink” din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile de mobil Android și iOS, dar și online pe tazz.ro, din peste 33 de orașe din țară.